Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 28
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові стратегії розвитку експортного потенціалу компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Гапоченко, Марія Юріївна; Hapochenko, Mariia; Оболенська, Тетяна ЄвгеніївнаОб’єктом дослідження є модернізація маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії. В першому розділі розглянуто теоретичні засади маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії та процес формування маркетингових стратегій. Другий розділ присвячено аналізу діяльності обраної компанії. В третьому розділі визначено напрями модернізації маркетингових стратегій розвитку експортного потенціалу компанії. The object of the study is the modernization of marketing strategies for the development of the company’s export potential. The first chapter examines the theoretical foundations of marketing strategies for the development of the company’s export potential and the process of forming marketing strategies. The second section is devoted to the analysis of the activity of the selected company. In the third section, directions for modernization of marketing strategies for the development of the company's export potential are determined.Item Трансформація митної політики в контексті інтеграції України до ЄС(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Ніколайчук, Ксенія Олегівна; Nikolaichuk, Kseniia; Іринчина, Інна БорисівнаМагістерська робота присвячена дослідженню вітчизняної митної політики та європейській практиці функціонування митної політики в системі регулювання зовнішньоекономічної діяльності. Особливу увагу приділено проблемам невідповідності вітчизняної митної політики та ЄС. На основі результатів дослідження надані рекомендації щодо гармонізації митної політики України та Європейського союзу. The master’s thesis is devoted to the study of domestic customs policy and the European practice of customs policy functioning in the system of regulation of foreign economic activity. Special attention is paid to the problems of inconsistency between the domestic customs policy and the EU. Based on the results of the study, recommendations were made on the harmonization of the customs policy of Ukraine and the European Union.Item Особливості та пріоритети стратегій комунікації міжнародних компаній(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Осика, Андрій Анатолійович; Osyka, Andrii; Оболенська, Тетяна ЄвгеніївнаОб’єктом дослідження є процеси та стратегії маркетингових комунікацій міжнародних компаній. В першому розділі роботи визначено основоположні пріоритети та особливості формування стратегій маркетингових комунікацій, досліджено структуру та інструменти стратегій маркетингових комунікацій. Другий розділ роботи присвячений аналізу практики формування даних стратегій та їхнього впливу на ефективність міжнародного бізнесу. В третьому розділі визначено напрями та особливості розвитку на українському ринку, розкрито перспективи використання цих стратегій, визначено механізм підвищення їхньої ефективності. The object of the research is the processes and strategies of marketing communications of international companies. In the first section of the thesis, the fundamental priorities and peculiarities of the formation of marketing communications strategies are defined, the structure and tools of marketing communications strategies are investigated. The second part of the thesis is devoted to the analysis of the practice of forming these strategies and their impact on the effectiveness of international business. In the third chapter, the directions and peculiarities of development in the Ukrainian market are defined, the prospects of using these strategies are revealed, and the mechanism of increasing their effectiveness is identified.Item Стратегії виходу компаній на глобальний ринок послуг з інтеграції даних(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Осадчук, Валерія Євгенівна; Osadchuk, Valeriia; Яценко, Ольга МиколаївнаУ світі відбувається Четверта промислова революція, а розвиток цифрової економіки став імперативом сучасного глобального світу та впливає на всі сфери бізнесу. З оцифруванням бізнес процесів організації щодня отримують все більше даних. Зі зростанням їхньої цінності, зростає і роль їх інтеграції як початкової ланки роботи з інформацією та має вирішальне значення для реалізації перспектив даних. Нині багато компаній в умовах глобалізації світових процесів все більше уваги приділяють можливостям виходу на нові ринки, а й від так необхідності детальній розробці і реалізації бізнес-стратегій. Відповідно потенціал розвитку даного ринку, можливості динамічного зростання на ньому та необхідність розробки стратегії досягнення глобальної присутності компанії вказують на доцільність проведення даного дослідження.Item Маркетингове управління транспортно-експедиційними послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Марцинюк, Андрій Петрович; Martsyniuk, Andrii; Сандул, Марія СтаніславівнаМетою дослідження є підвищення ефективності діяльності транспортно-експедиційного підприємства на основі вдосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження є процеси розвитку міжнародного ринку транспортно-логістичних послуг. Предметом дослідження є умови, фактори, методи та інструменти маркетингового менеджменту для підвищення експортної конкурентоспроможності вітчизняних транспортно-експедиторських компаній на міжнародних ринках. У ході дослідження визначено сутність маркетингових концепцій і технології управління; висвітлення сучасних напрямків та інструментів підвищення ефективності маркетингової підтримки експорту транспортно-логістичних послуг; проведено аналіз детермінант конкурентоспроможності компаній-експортерів транспортно-експедиторських послуг у сучасних умовах. Досліджено стан, тенденції та проблеми розвитку світового ринку транспортно-експедиційних послуг, проведено аналіз основних гравців світового ринку транспортно-експедиційних послуг; надано характеристику експортної конкурентоспроможності українських транспортно-експедиторських компаній на міжнародному ринку. Проведено аналіз досвіду та актуальних проблем управління маркетингом українських транспортно-експедиторських компаній; ідентифіковано інноваційні маркетингові рішення компаній – ключових постачальників транспортно-експедиційних послуг в умовах глобальної турбулентності; аналіз інструментів і методів посилення конкурентних переваг українських транспортно-експедиторських компаній на ключових зовнішніх ринках. The purpose of the research is to improve the efficiency of the transport and forwarding company based on the improvement of marketing activities. The object of research is the development processes of the international market of transport and logistics services. The subject of the study is the conditions, factors, methods and tools of marketing management to increase the export competitiveness of domestic transport and forwarding companies on international markets. During the research, the essence of marketing concepts and management technology was determined; coverage of modern directions and tools for increasing the effectiveness of marketing support for the export of transport and logistics services; the analysis of the determinants of the competitiveness of companies exporting transport and forwarding services in modern conditions was carried out. We investigated the state, trends and problems of the development of the world market of transport and forwarding services, carried out an analysis of the key players of the world market of transport and forwarding services; provided a description of the export competitiveness of Ukrainian transport and forwarding companies on the international market. An analysis of the experience and current problems of marketing management of Ukrainian transport and forwarding companies was carried out; identified innovative marketing solutions of companies – key providers of transport and forwarding services in conditions of global turbulence; an analysis of tools and methods for strengthening the competitive advantages of Ukrainian freight forwarding companies in key foreign markets.Item Розвиток маркетингових технологійна світовому ринку В2В(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Миронов, Ілля Сергійович; Myronov, Illia; Лиськова, Леся МиколаївнаАвтор в роботі дослідив сутність маркетингових технологій на світовому ринку та поняття та особливості світового ринку В2В. Автору вдалось визначити види маркетингових технологій на світовому ринку В2В. Також у роботі проаналізовано динаміку розвитку світового ринку В2В (на прикладі ринку текстильної продукції). Надано характеристику розвитку маркетингових технологій на світовому та українському ринках В2В (на прикладі ринку текстильної продукції). Автор надав характеристику маркетингової діяльності ТОВ «БІБТЕКС УКРАЇНА» на ринку текстильної продукції. У роботі визначено тенденції розвитку маркетингових технологій на світовому ринку В2В. In the work, the author investigated the essence of marketing technologies on the world market and the concepts and features of the world B2B market. The author managed to identify the types of marketing technologies on the world B2B market. The work also analyzes the dynamics of the development of the world B2B market (using the textile market as an example). A description of the development of marketing technologies on the world and Ukrainian B2B markets (using the textile market as an example) is given. The author provided a description of the marketing activities of «BIBTEX UKRAINE» LLC on the textile market. The work identifies trends in the development of marketing technologies on the world B2B market.Item Особливості корейського маркетингу на світовому автомобільному ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Шарова, Анастасія Андріївна; Sharova, Anastasiia; Циганкова, Тетяна МихайлівнаЦя дипломна робота присвячена дослідженню особливостей маркетингової діяльності південнокорейських компаній в автомобільному секторі. У першому розділі були визначені теоретичні засади маркетингової діяльності на світовому автомобільному ринку. У другому розділі були досліджені особливості маркетингової діяльності південнокорейських компаній на світовому ринку автомобілів. У третьому розділі були обґрунтовані пріоритети вдосконалення маркетингової діяльності південнокорейських компаній у автосекторі. This thesis is about the study of the peculiarities of the marketing activities of South Korean companies in the automotive sector. In the first chapter, the theoretical foundations of marketing activities in the world automotive market were defined. In the second chapter, the peculiarities of the marketing activities of South Korean companies in the world car market were investigated. In the third chapter, the priorities for improving the marketing activities of South Korean companies in the automotive sector were substantiated.Item Домінанти формування бренду роботодавця у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Пакунова, Катерина Григорівна; Pakunova, Kateryna; Циганкова, Тетяна МихайлівнаМетою кваліфікаційної магістерської роботи є оцінка практики формування бренду роботодавця та визначення домінантів, специфіки та перспективних напрямів розвитку бренду роботодавця для глобальних компаній. Цінність роботи полягає у комплексному дослідженні та розкритті сутності поняття бренду роботодавця та визначенні домінуючих чинників формування бренду роботодавця на світовому ринку. Отримані результати дослідження можуть стати основою для розробки бренду роботодавця світових компаній, у тому числі й на ринку України. The purpose of the qualifying master’s thesis is to assess the practice of employer brand formation and to determine the dominant, specific, and promising directions of employer brand development for global companies. The value of the work lies in the comprehensive research and disclosure of the essence of the concept of the employer brand and the determination of the dominant factors in the formation of the employer brand in the global market. The obtained research results can serve as a basis for developing the employer brand of global companies, including and on the Ukrainian market.Item Маркетинг послуг у глобальному цифровому середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Доценко, Олена Юріївна; Dotsenko, Olena; Циганкова, Тетяна МихайлівнаУ дипломі досліджено цифровий маркетинг послуг на міжнародній арені. Перший розділ присвячений теоретичній базі, де розкриті сутності понять міжнародні послуги, цифровий маркетинг, цифрові інструменти. Визначені та охарактеризовані сучасні інструменти цифрового маркетингу. У другому розділі проаналізований світовий досвід використання цифрових інструментів маркетингу. Розглянуто місце України у рейтингу світового експорту послуг, проаналізована зовнішня торгівля послугами, досліджено найбільш використовувані цифрові інструменти в Україні. Досліджена маркетингова діяльність ТОВ «АДРЕНАЛІН ДРАЙВ» та складений SWOT-аналіз. У третьому розділі сформовані рекомендації та запропоновані шляхи вдосконалення цифрової маркетингової стратегії компанії. The diploma examines the digital marketing of services in the international arena. The first chapter is devoted to the theoretical base, where the essences of the concepts of international services, digital marketing, and digital tools are revealed. Modern digital marketing tools are defined and characterized. The second chapter analyzes the global experience of using digital marketing tools. Ukraine’s place in the ranking of world exports of services was considered, foreign trade in services was analyzed, and the most used digital tools in Ukraine were studied. Researched marketing activity of «ADRENALIN DRIVE» LLC and prepared SWOT analysis. In the third section, recommendations are made and ways to improve the company’s digital marketing strategy are proposed.Item Розвиток аутсорсингу у міжнародному рекламному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Фірман, Тетяна Вікторівна; Firman, Tetiana; Іщенко, Анна ВолодимирівнаРозвиток технологій, у тому числі в сфері маркетингу, призводить до того, що з’являються нові професії, медіа канали, інструменти та способи реалізації як стратегічних, так і тактичних питань. Для того, щоб ефективно провадити комунікаційну частину маркетингового процесу треба завжди тримати руку на пульсі та забезпечувати якісний моніторинг зовнішнього середовища та активності конкурентів. Тому для того, щоб залишатися на плаву, компаніям необхідно залучати значну кількість ресурсів. Це зумовило появу спеціалізованих компаній, котрі надають послуги із рекламної підтримки та, зрештою, вплинуло на формування рекламного ринку як такого. В роботі узагальненено теоретичні засади розвитку аутсорсингу в міжнародному рекламному бізнесі та обґрунтувано пріоритетні напрямки підвищення ефективності маркетингового аутсорсингу в контексті ключових світових тенденцій. The development of technologies, including the field of marketing, leads to the emergence of new professions, media channels, tools and ways of implementing both strategic and tactical issues. In order to effectively conduct the communication part of the marketing process, you must ensure constant monitoring of the external environment and activity of competitors. Thus, companies need to attract a significant amount of resources. This led to the emergence of specialized companies that provide advertising support services and, ultimately, influenced the formation of the advertising market. The study summarizes the theoretical foundations of outsourcing development in the international advertising business and substantiates the priority directions for increasing the effectiveness of marketing outsourcing in the context of key world trends.Item Пріоритети розвитку зовнішньої торгівлі України у період повоєнного відновлення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Нестеренко, Катерина Володимирівна; Nesterenko, Kateryna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаАктуальність обраної теми кваліфікаційної магістерської роботи обумовлена сучасною критичною ситуацією з зовнішньою торгівлею України через збройну агресію російської федерації та важливістю проведення заходів на покращення та пришвидшення розвитку зовнішньої торгівлі України під час повоєнного відновлення країни. Завдяки вибудові правильної стратегії розвитку для зовнішньої торгівлі України та створенню працюючої системи управління зовнішньоторговельними операціями, можна досягти високих результатів по відновленню постконфліктних територій, а беручи до уваги, що у нашому випадку – це ціла країна, то питання розробки правильної стратегії повоєнного розвитку міжнародної торгівлі України стоїть дуже гостро. Правильне вирішення питання пріоритетності поставлених завдань перед Урядом країни щодо відбудови нашої економіки (у тому числі і зовнішньої торгівлі) допоможе українському бізнесу краще та швидше відновити показники довоєнного періоду, сприятиме залученню іноземних інвестицій задля реконструкції української інфраструктури та загалом позитивно вплине на подальший розвиток держави. Постановка проблеми. Війна стала серйозним шоком для України та світової спільноти. Українське зерно, наприклад, все ще було, готове до експорту, але основний експортний шлях через Чорне море був раптово закритий. Початкова невизначеність щодо того, як довго триватиме війна, неминуче призвела до зростання цін. Існуючі контракти втратили чинність, а покупці та трейдери щосили шукали нових постачальників. Безпосередні наслідки шоку – зменшення пропозиції на ринку товарів – стало особливо важким для Близького Сходу та Північної Африки, регіонів, які імпортують більшу частину зерна з України та рф. За цією різкою зміною вимальовувалися довгострокові загрози сільськогосподарському виробництву та зберіганню сільськогосподарської продукції в регіоні. Війна також призвела до стрімкого зростання цін на енергоносії, що вплинуло на витрати на виробництво добрив, навіть якщо експорт добрив із Білорусі (до війни) та рф було припинено. Високі ціни на енергоносії також зробили дорожчим весь ланцюжок створення вартості, включаючи витрати на зберігання, переробку та розповсюдження продуктів харчування. Шляхи вирішення проблеми. Для економіки України важливо працювати над мотивацією приватних компаній, аби ті продовжували розвиватися. Приватний сектор має бути залучений практично до всіх видів відновлення. Реабілітаційна робота, а в таких галузях, як сільське господарство, торгівля та послуги, має домінувати. Для галузей, де розмір стартового капіталу відносно невеликий і поєднується зі швидкою окупністю, немає потреби в спеціальних механізмах стимулювання для залучення суб’єктів приватного сектора. Такі механізми будуть необхідні для стимулювання більш капіталомістких і менш прибуткових видів бізнесу. Важливе значення для постконфліктного економічного відновлення має державна підтримка секторів регіону, які мають конкурентні переваги. В аграрному секторі основним заходом стимулювання є безоплатна передача земельних ділянок ВПО у приватну власність (розглянули цей варіант мотивації, як один з можливих, проте не єдиний). Результати та висновок. Отож, для України необхідно підтримувати ті сектори економіки, які приносять країні найбільший прибуток та є конкурентоспроможними, задля того, аби ефективно розвивати експорт у повоєнний період відновлення. Як зазначалося вище, це мають бути: – у сільському господарстві: виробництво зернових культур, насіння та плодів олійних рослин, готових харчових продуктів; – у промисловості: виробництво мінеральних продуктів (руда, шлак, зола тощо); продукція хімічної та пов’язаних з нею галузей промисловості; машини, обладнання та механізми; електротехнічне обладнання; – у сфері послуг: туризм (особливо рекреаційний, оздоровчий та кулінарний); транспортні послуги; послуги зі страхування; послуги у сфері телекомунікації, комп’ютерні та інформаційні послуги; професійні та консалтингові послуги. The relevance of the chosen topic is due to the current critical situation with Ukraine’s foreign trade due to the armed aggression of the russian federation and the importance of taking measures to improve and speed up the development of Ukraine’s foreign trade during the country’s post-war recovery. Due to the construction of the right development strategy for Ukraine’s foreign trade and the creation of an effective management system for foreign trade operations, it is possible to achieve high results in the restoration of post-conflict territories, and in our case it is the whole country, that means the question of developing the right strategy for the post-war development of Ukraine’s international trade stands very sharply. The right resolution of the priority of the tasks set before the Government of the country regarding the reconstruction of our economy (including foreign trade) will help Ukrainian business to better and faster restore the indicators of the pre-war period, will contribute to the attraction of foreign investments for the reconstruction of Ukrainian infrastructure, and in general will have a positive effect on the further development of the state. Formulation of the problem. The war was a serious shock for Ukraine and the world community. Ukrainian grain, for example, was still there, ready for export, but the main export route through the Black Sea was suddenly closed. The initial uncertainty about how long the war would last inevitably led to higher prices. Existing contracts lapsed, and buyers and traders scrambled to find new suppliers. The immediate consequences of the shock – a decrease in supply on the goods market – became especially difficult for the Middle East and North Africa, regions that import most of the grain from Ukraine and the russian federation. Behind this sharp change loomed long-term threats to agricultural production and storage of agricultural products in the region. The war also led to a sharp increase in energy prices, which affected the costs of fertilizer production, even though the export of fertilizers from Belarus (before the war) and the russian federation was stopped. High energy prices have also made the entire value chain more expensive, including food storage, processing and distribution costs. Ways to solve the problem. For the economy of Ukraine, it is important to work on the motivation of private companies so that they continue to develop. The private sector should be involved in almost all types of recovery. Rehabilitation work, and in such sectors as agriculture, trade and services, should dominate. For industries where the amount of start-up capital is relatively small and combined with quick payback, there is no need for special incentive mechanisms to attract private sector entities. Such mechanisms will be necessary to stimulate more capital-intensive and less profitable types of business. State support for sectors in the region that have competitive advantages is important for post-conflict economic recovery. In the agricultural sector, the main incentive measure is the free transfer of land plots of IDPs into private ownership (we considered this option of motivation as one of the possible options, but not the only one). Results and conclusion. Therefore, for Ukraine, it is necessary to support those sectors of the economy that bring the country the most profit and are competitive, in order to effectively develop exports in the post-war recovery period. As mentioned above, these should be: – in agriculture: production of grain crops, seeds and fruits of oil plants, ready-made food products; – in industry: production of mineral products (ore, slag, ash, etc); products of chemical and related industries; machines, equipment and mechanisms; electrical equipment; – in the field of services: tourism (especially recreational, health and culinary); transport services; insurance services; services in the field of telecommunications, computer and information services; professional and consulting services.Item Інфлюєнс-маркетинг на світовому ринку косметичних засобів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Лотоцька, Катерина Андріївна; Lototska, Kateryna; Іщенко, Анна ВолодимирівнаКваліфікаційна магістерська робота містить 79 сторінок, 12 таблиць, 14 рисунків, перелік джерел посилання з 57 найменувань, 3 додатки. Об’єкт дослідження – процеси розвитку і трансформації маркетингових комунікаційних технологій на світовому ринку косметичних засобів. Предмет дослідження – особливості, технології та пріоритети розвитку інфлюєнс-маркетингу на світовому ринку косметичних засобів. Метою роботи є комплексне дослідження та аналіз умов, особливостей та ключових засад алгоритму використання інфлюєнс-маркетингу на світовому ринку косметичної продукції і обґрунтування пріоритетних напрямів його вдосконалення на прикладі ТОВ «Лореаль Україна». Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: розкрити сутність та ключові технології інфлюєнс-маркетингу; ідентифікувати детермінанти функціонування світового ринку косметичних засобів; визначити роль інфлюєнс-маркетингу на світовому ринку косметичних засобів; проаналізувати динаміку розвитку глобального та вітчизняного ринків косметичних засобів; дослідити практику застосування інструментів інфлюєнс-маркетингу на світовому ринку косметичних засобів; визначити конкурентні позиції ТОВ «Лореаль Україна» на вітчизняному ринку косметичних засобів; розкрити новітні тренди розвитку ринку косметичних засобів; проаналізувати маркетингову політику ТОВ «Лореаль Україна»; визначити пріоритети вдосконалення комунікаційної політики ТОВ «Лореаль Україна». Використано такі способи аналізу як: системний аналіз, порівняльний аналіз, опитування експертів, спостереження. Рік виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи 2022. Рік захисту роботи 2022. The qualifying master’s thesis contains 79 pages, 12 tables, 14 figures, a list of reference sources from 57 titles, 3 appendices. «Influence marketing on the global market of cosmetics». The object of research is the processes of development and transformation of marketing communication technologies in the world market of cosmetics. The subject of the study is the peculiarities, technologies and priorities of the development of influence marketing on the world market of cosmetics. The purpose of the work is a comprehensive study and analysis of the conditions, features and key principles of the influence marketing algorithm on the world market of cosmetic products and substantiating the priority directions for its improvement on the example of Loreal Ukraine LLC. In accordance with the set goal, the following tasks were defined: reveal the essence and key technologies of influence marketing; to identify the determinants of functioning of the world market of cosmetic products; determine the role of influence marketing in the world market of cosmetics; analyze the dynamics of development of the global and domestic markets of cosmetic products; to investigate the practice of using influence marketing tools in the world market of cosmetics; determine the competitive position of «Loreal Ukraine» LLC in the domestic market of cosmetics; determine the priorities for improving the communication policy of «Loreal Ukraine» LLC. The following methods of analysis were used: system analysis, comparative analysis, survey of experts, observation. The year of completion of the qualifying bachelor’s work is 2022, the year of job protection is 2022.Item Глобальна цифровізація маркетингових комунікацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Пригаровський, Гліб Юрійович; Pryharovskyi, Hlib; Гордєєва, Тамара ФедорівнаДана дипломна робота присвячена дослідженню тенденцій розвитку цифрових маркетингових комунікацій на глобальному ринку. У першому розділі були визначені теоретичні засади глобальної цифровізації маркетингових комунікацій. У другому розділі була досліджена цифровізація маркетингових комунікацій на глобальному ринку. У третьому розділі були обґрунтовані пріоритети розвитку глобальної цифровізації маркетингових комунікацій. This thesis is devoted to the research of trends in the development of digital marketing communications in the global market. The first chapter defined the theoretical foundations of the global digitalization of marketing communications. The second chapter explored the digitalization of marketing communications in the global market. In the third chapter, the priorities of the development of global digitalization of marketing communications were substantiated.Item Розвиток міжнародної торгівлі лізинговими послугами(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Коровицька, Ірина Павлівна; Korovytska, Iryna; Тіпанов, Владислав ВікторовичЦя дипломна робота присвячена дослідженню особливостей лізингових послуг на міжнародному ринку. У першому розділі були визначені теоретичні основи дослідження ринку лізингових послуг. У другому розділі було виконано аналіз міжнародного ринку лізингових послуг. У третьому розділі були обґрунтовані пріоритети вдосконалення та перспективи розвитку лізингових послуг в Україні. This thesis is dedicated to the achievement of special features of leasing services in the international market. At the first branch, the theoretical foundations for the promotion of the leasing services market were determined. Another branch of the market has analyzed the analysis of the international market of leasing services. The third branch was given priority for the development of leasing services in Ukraine.Item Організація імпортної діяльності компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Шкура, Анастасія Павлівна; Shkura, Anastasiia; Лиськова, Леся МиколаївнаМета кваліфікаційної бакалаврської роботи – дослідження механізму управління ефективністю імпортної діяльності компаній у структурі загальної системи зовнішньоекономічних зв’язків, що сприятиме підвищенню рівня їх конкурентоспроможності. Практичне значення отриманих результатів. Отримані в результаті дослідження теоретичні положення та узагальнені автором практичні шляхи вдосконалення імпортної діяльності мають важливе значення для економіки, так як вони можуть бути використані як теоретико-методологічна база для розробки стратегії ефективного управління імпортною діяльність компанії. Актуальність теми. Зовнішньоторговельна діяльність у формі імпортних операцій стає все більш важливим фактором розвитку національної економіки та економічної стабілізації України. В даний час в промислово розвинутих країнах практично немає жодної галузі, яка б не була залучена в сферу імпорту. Особливу роль розвиток імпортних операцій відіграє в сучасних умовах, коли відбувається процес інтеграції економіки у світове господарство. Імпорт істотно впливає не тільки на національну економіку в цілому, а й на стан підприємств імпортерів. Активний розвиток імпортної діяльності промислових підприємств диктує необхідність вивчення напрямів підвищення її ефективності та вдосконалення, особливо в умовах, коли економіка країни характеризується такими негативними рисами, як переважання в структурі експорту сировинних ресурсів; домінування в структурі імпорту продовольства, обладнання та іншої готової продукції; залежність дохідної частини бюджету від митних платежів; залежність від циклічних коливань цін на світових ринках. Негативні риси, притаманні стану вітчизняної економіки, знижують ефективність імпортних операцій підприємств і загострюють необхідність пошуку шляхів їх вдосконалення. Для багатьох підприємств в умовах посилення конкуренції з боку імпортної продукції, в тому числі на внутрішньому ринку країни, здійснення імпортної діяльності стає єдиною можливістю зберегти свої позиції. І від того, наскільки підприємство здатне протистояти негативному впливу факторів при здійсненні своїх зовнішньоекономічних операцій у непередбачуваних ринкових умовах, буде залежати прибутковість імпортної діяльності підприємства. У зв’язку з цим аналіз імпортної діяльності та виявлення резервів її збільшення є актуальною науковою проблемою. У кваліфікаційній роботі використовуються методи, засновані на загальнонаукових та емпіричних методах економічної науки. The purpose of the qualifying bachelor’s thesis is to study the mechanism of managing the efficiency of the import activity of companies in the structure of the general system of foreign economic relations, which will contribute to increasing the level of their competitiveness. Practical significance of the obtained results. The theoretical propositions obtained as a result of the research and the practical ways of improving the import activity summarized by the author are important for the economy, as they can be used as a theoretical and methodological basis for developing a strategy for effective management of the company’s import activity. Actuality of theme. Foreign trade activity in the form of import operations is becoming an increasingly important factor in the development of the national economy and economic stabilization of Ukraine. Currently, in industrially developed countries, there is practically no industry that would not be involved in the sphere of imports. The development of import operations plays a special role in modern conditions, when the process of integration of the economy into the world economy takes place. Imports significantly affect not only the national economy as a whole, but also the state of importers’ enterprises. The active development of the import activity of industrial enterprises dictates the need to study directions for increasing its efficiency and improvement, especially in conditions when the country’s economy is characterized by such negative features as the predominance in the structure of the export of raw materials; dominance in the structure of imports of food, equipment and other finished products; dependence of the revenue part of the budget on customs payments; dependence on cyclical price fluctuations on world markets. Negative features inherent in the state of the domestic economy reduce the efficiency of import operations of enterprises and exacerbate the need to find ways to improve them. For many enterprises, in the conditions of increased competition from imported products, including in the domestic market of the country, the implementation of import activities becomes the only opportunity to maintain their positions. And the profitability of the enterprise’s import activity will depend on the extent to which the enterprise is able to resist the negative influence of factors when carrying out its foreign economic operations in unpredictable market conditions. In this regard, the analysis of import activity and the identification of reserves for its increase is an urgent scientific problem. The qualification work uses methods based on general scientific and empirical methods of economic science.Item Розвиток цифрового маркетингу у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Новік, Ігор Ігорович; Novik, Ihor; Тіпанов, Владислав ВікторовичРобота присвячена дослідженню розвитку цифрового маркетингу у міжнародному бізнесі. Досліджено сутність поняття цифрового маркетингу, визначено види та типи його технологій, досліджено особливості впровадження цифрового маркетингу в сучасних умовах ведення бізнесу. Проаналізовано тенденції впровадження цифрового маркетингу в умовах діджиталізації світової економіки. Досліджено особливості застосування технологій цифрового маркетингу компаніями у міжнародній автомобільній галузі. Здійснено оцінку діяльності компанії ТОВ «ЮВІКОНД» на національному та міжнародному ринку автомобілебудування та розроблено напрями впровадження цифрового маркетингу в йогодіяльності. Проаналізовано особливості розвитку технологій цифрового маркетингу в Україні та визначено пріоритети розвитку цифрового маркетингу в українській автомобільній галузі. The work is devoted to researching the development of digital marketing in international business. The essence of the concept of digital marketing has been studied, the types and types of its technologies have been determined, and the peculiarities of the implementation of digital marketing in modern business conditions have been studied. The trends in the implementation of digital marketing in the conditions of digitalization of the world economy are analyzed. The peculiarities of the application of digital marketing technologies by companies in the international automotive industry have been studied. An assessment of the activities of the company «YUVIKOND» LLC on the national and international automotive market was carried out, and directions for the implementation of digital marketing in its activities were developed. The peculiarities of the development of digital marketing technologies in Ukraine were analyzed and the priorities of the development of digital marketing in the Ukrainian automotive industry were determined.Item Формування та розвиток ринку міграційних послуг в контексті повоєнного відновлення економіки України(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Сачкова, Вікторія Іванівна; Sachkova, Viktoriia; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаВ роботі досліджено теоретичні засади формування та розвитку ринку міграційних послуг. Проаналізовано розвиток міжнародних міграційних процесів та їхній вплив на ринок міграційних послуг. Окреслено напрями та пріоритети розвитку ринку міграційних послуг України у повоєнний період. The author researches the theoretical foundations of the formation and development of the market of migration services. The development of international migration processes and their impact on the market of migration services is analyzed. The directions and priorities of the development of the market of migration services of Ukraine in the post-war period are outlined.Item Медіатехнології створення глобального бренду країни(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Рогожа, Станіслав Олегович; Rohozha, Stanislav; Іщенко, Анна ВолодимирівнаРозвиток медіатехнологій, що у суспільстві найчастіше розглядають як союз інтерактивно-комунікативних технологій і цифрових засобів трансляції постійно розвиваються. Комунікація здійснюється на всіх можливих рівнях контакту. Зрозуміло, що чим кращий імідж і репутація об’єкта, тим впливовішим він є, не виключенням стають країни на міжнародній арені. Тому, для визначення та дослідження особливостей розвитку бренду країни в глобальному середовищі необхідно визначити його сутність та основних критеріїв. Існує велика кількість наукових розробок, яка свідчить про зацікавленість науковців даним напрямом дослідження, але існують і дискусійні питання, що зумовлюють різне бачення та трактування поняття «бренд» та визначення їх концептуальних основ. Застосування і використання медіатехнологій при розвитку глобального бренду України є вкрай актуальним питанням на сьогодні. The development of media technologies, which in society is most often considered as a union of interactive communication technologies and digital means of broadcasting, is constantly developing. Communication is carried out at all possible levels of contact. It is clear that the better the image and reputation of the object, the more influential it is, and countries on the international arena are no exception. Therefore, in order to determine and study the specifics of the country's brand development in the global environment, it is necessary to determine its essence and main criteria. There is a large number of scientific developments, which indicates the interest of scientists in this direction of research, but there are also debatable issues that lead to different visions and interpretations of the concept of "brand" and the definition of their conceptual foundations. The application and use of media technologies in the development of the global brand of Ukraine is an extremely relevant issue today.Item Розвиток імпорту малих та середніх підприємств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Лященко, Катерина Олександрівна; Liashchenko, Kateryna; Оболенська, Тетяна ЄвгенівнаАвтором зроблено спробу розглянути розвиток імпорту малих і середніх підприємств в Україні та надати роз’яснення теоретичних питань і розробку практичних заходів щодо вдосконалення імпортної діяльності малих і середніх підприємств. Окрему частину статті присвячено аналізу організації та оцінці ефективності імпортної діяльності ФОП Комарецький М.С. Автором запропоновано стратегію розвитку імпортної діяльності малого підприємства ФОП Комарецький М.С., а також обґрунтовано ефективність її розвитку. Дослідження дає можливість зрозуміти принципи ефективного функціонування імпортної діяльності малих і середніх підприємств в Україні. Запропонована стратегія розвитку імпортних операцій на прикладі підприємства ФОП Комарецький М.С. дає практичні рекомендації для малих підприємств швейної промисловості. The author made an attempt to consider the development of imports of small and medium-sized enterprises in Ukraine and provide clarification of theoretical issues and the development of practical measures to improve the import activity of small and medium-sized enterprises. A separate part of the article is devoted to the analysis of the organization and evaluation of the efficiency of the import activity of the FOP Komaretskyi M.S. The author proposed a strategy for the development of the import activity of a small enterprise of the FOP Komaretskyi M.S., and also substantiated the effectiveness of its development. The study provides an opportunity to understand the principles of effective functioning of the import activity of small and medium-sized enterprises in Ukraine. The proposed strategy for the development of import operations on the example of the enterprise FOP Komaretskyi M.S. gives practical recommendations for small enterprises of the garment industry.Item Сучасні тренди розвитку цифрового маркетингу у міжнародному бізнесі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-20) Леута, Ілля Миколайович; Leuta, Illia; Солодковська, Ганна ВолодимирівнаЦя робота розглядає цифровий маркетинг у міжнародному бізнесі, зосереджуючись на Україні. Він аналізує тенденції, інструменти та методи, включно з новими технологіями, такими як аналітика соціальних мереж, і їхній вплив на бізнес-стратегії. Тематичні дослідження ілюструють практичне застосування та адаптацію до соціально-політичних змін. Він пропонує рекомендації щодо використання цифрового маркетингу для міжнародного зростання, особливо в Україні, і обговорює майбутні розробки. This thesis examines digital marketing in international business, focusing on Ukraine. It analyzes trends, tools, and methods, including new technologies like social media analytics, and their impact on business strategies. Case studies illustrate practical applications and adaptations to socio-political changes. It offers recommendations for leveraging digital marketing for international growth, especially in Ukraine, and discusses future developments.