Посібники
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Посібники by Author "Тягунова, Н. М."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг у банках(Полтавський університет споживчої кооперації України, 2008) Брітченко, Ігор Геннадійович; Бритченко, Игорь Геннадиевич; Бєлявцев, М. І.; Тягунова, Н. М.У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам.