№ 1–2 (82–83)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1–2 (82–83) by Author "Гліненко, Лариса"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальні тренди ІТ-маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Гліненко, Лариса; Дайновський, Юрій АнатолійовичОб’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.