Browse
Recent Submissions
Item Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)6 березня в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B–маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ».Item Для чего нужны карьерные консультанты и из чего состоит карьерная консультация?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Дигун, ОльгаItem В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) ДіСтефано, Джон; Хосфорд, Крістофер; Белл, НікУ січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього розгляду.Item Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Гребньов, ГеоргійУ статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.Item Аналіз та прогнозування розвитку ринку ресторанних послуг в Харкові та Харківській області(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Жегус, Олена; Михайлова, МаріяВ сучасних умовах ресторанний бізнес в Україні є одним з найбільш перспективних елементів індустрії туризму та гостинності, який демонструє стабільну динаміку розвитку.Item Оценка эффективности маркетинговой деятельности: современные подходы и методы(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Ткаченко, ЕгорДанная статья содержит анализ проблемы оценки эффективности маркетинговой деятельности в условиях агрегированного уровня данных – то есть в условиях отсутствия данных про транзакции, а также про факт воздействия рекламы на уровне каждого отдельного потребителя.Item Управління відносинами зі споживачами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Язвінська, Надія; Єлісова, ІринаВ статті розглянуто сучасний підхід в побудові стосунків зі споживачами та просуванні компанії в мережі Internet - інбаунд маркетинг. Розкрито передумови його виникнення, розглянуто загальний інструментарій. Розкрито мету та зміст процесу управління лідами, запропоновано процедуру генерації лідів та трансформації їх у лояльних споживачів компанії.Item Актуальні тренди ІТ-маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Гліненко, Лариса; Дайновський, Юрій АнатолійовичОб’єктивним потужним трендом розвитку маркетингу є не тільки застосування у маркетинговій діяльності окремих елементів сучасних інформаційних технологій, але і їх перетворення у практичне підґрунтя більшості здійснюваних останнім часом маркетингових проектів. Так, наприклад, 10 з 16 найбільш оригінальних маркетингових проектів у сфері маркетингових послуг, представлених до премії «Золотий PRопеллер 2013», містили елементи і технології ІТ-галузі [14]. Все більшу роль як у промислових, так і у споживчих закупівлях відіграє Інтернет-маркетинг.Item Современые технологии маркетинговой разведки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Шкуратов, ОлесьItem Споживчі настрої в Україні, лютий 2014: погіршення на 7,9 п. до 64,6(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)Київ, 20 березня 2014 року – У лютому 2014 року продовжилося погіршення споживчих настроїв українців. Індекс споживчих настроїв (ІСН) дорівнює 64,6, що на 7,9 пункту менше, ніж у січні. Це найнижчий рівень ІСН з березня 2011 року. Водночас, відносна динаміка окремих індексів в лютому була нетиповою. Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця здійснює GfK Ukraine.Item Новини ESOMAR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)ESOMAR1 запропонувало ринку щоквартальні огляди інформації. Це зроблено з метою полегшити доступ до актуальної інформації та більш оперативно інформувати членів про події на глобальних, регіональних та місцевих ринках.Item Заседание Клуба директоров исследовательских компаний, 4 апреля 2014(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01)Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2013 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Лилик, Ірина ВікторівнаНа розсуд читачів пропонується ювілейний (десятий!) огляд розвитку ринку маркетингових досліджень та оцінка його обсягів. Починалася ця затія з відповіді на запитання колег і простого опитування експертів у 2003 році. Цивілізовані норми це набуло у 2005 році, коли на засіданні клубу директорів дослідницьких компаній (яке згодом отримало назву «Засідання на Ігоревській») було прийнято ряд важливих для галузі рішень. Активна дискусія розгорнулася навколо питання демпінгу та розрахунку дослідницьких пропозицій за заздалегідь низької ціни. Учасники дискусії наголосили, що така практика не може здійснюватися, це йде на шкоду якості виконуваних робіт, що, у свою чергу, впливає на імідж всього ринку. Тоді ж було прийнято рішення щодо проведення дослідження оборотів ринків досліджень на регулярній основі. Основою підрахунку було визначено декларацію самих агенцій стосовно власних оборотів, які вони повинні були надавати в УАМ. Дані дослідження також надаються в ESOMAR для аналізу тенденцій галузі у світовому контексті. Необхідно підкреслити, що дані щодо проведених власноруч досліджень маркетинговими відділами компаній (в даному контексті – потенційних клієнтів) у цьому досліджені не враховуються.