№ 1–2 (82–83)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1–2 (82–83) by Author "Гребньов, Георгій"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові джерела вартості як чинник розвитку конкурентоспроможності будівельного підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) Гребньов, ГеоргійУ статті запропоновано вирішення проблеми визначення сфери діяльності, де необхідна концентрація стратегічних ресурсів будівельного підприємства для забезпечення його конкурентоспроможності за сучасних умов. Пропонується віднесення функцій підприємства до основних і другорядних з подальшою концентрації уваги на основних функціях в контексті проблеми збільшення ринкової вартості та конкурентоспроможності підприємства, такими основними функціями в роботі визначено такі, що формують маркетингові джерела вартості підприємства.