№ 1–2 (82–83)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1–2 (82–83) by Author "ДіСтефано, Джон"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item В2В дослідницький погляд. Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-01) ДіСтефано, Джон; Хосфорд, Крістофер; Белл, НікУ січні 2013 року, компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу, які беруть активну участь в цифровому маркетингу, про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль приймають в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Також включені ключові моменти для майбутнього розгляду.