№ 1 (65) січень – лютий
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (65) січень – лютий by Author "Размус, Віктор"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Размус, Віктор; Слободяник, Олена; Нуцковський, БогуславПозиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.