№ 1 (65) січень – лютий
Browse by
Recent Submissions
-
Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що ... -
Реформи системи вищої освіти в Литві
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Реформа вищої освіти в Литві здійснювалася без перервно після відновлення незалежності 11 березня 1990 року. Система вищої освіти пройшла крізь трансформації з наближенням до міжнародних стандартів, але основні перетворення ... -
Oсвітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)У 2009 році було прийнято новий Закон Республіки Азербайджан «Про освіту». Він врегулював більшість аспектів, пов’язаних із дотриманням принципів Болонського процесу у сфері освіти. Проте механізм їхньої реалізації не було ... -
Реформа вищої освіти в Грузії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Метою цього дослідження є стисла оцінка політичних умов, ідей та основних кроків реформи системи вищої освіти, здійсненої після Трояндової революції 2003 року в Грузії. Автор очолював Міністерство освіти та науки Грузії з ... -
Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності ... -
Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, ... -
Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань ... -
Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall ... -
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт ... -
Медіа - вимірювання інтернету в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Медіа вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям не тільки в Україні, але й у світі. У різних країнах таке вивчення проводять різні оператори дослідних ринків AC Nielsen, omScore, ... -
Digital-маркетинг: вперед у майбутнє
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)В Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавц ... -
Що нам готує мобільний 2011?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) -
Міфи про Google adwords
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Кількість українських користувачів Інтернету зростає з кожним роком. І все більша кількість підприємців намагається залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу. При цьому часто підприємці стають жертвами міфів про ... -
Короткий огляд ситуації на ринку послуг Mystery Shopping
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Mystery Shopping - один із методів маркетингових досліджень, спрямований на оцінку і відстеження ефективності роботи обслуговуючого персоналу компанії (продавці, консультанти, оператори, менеджери з продажу, керівники ... -
Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, ... -
Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Фондом ім. Фрідріха Еберта реалізує в Україні проект "Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації", метою якого є розробка і ... -
UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом ...