Recent Submissions

  • Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні 

    Размус, Віктор; Слободяник, Олена; Нуцковський, Богуслав (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що ...
  • Реформи системи вищої освіти в Литві 

    Пурванекіене, Гіедре (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Реформа вищої освіти в Литві здійснювалася без перервно після відновлення незалежності 11 березня 1990 року. Система вищої освіти пройшла крізь трансформації з наближенням до міжнародних стандартів, але основні перетворення ...
  • Oсвітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід 

    Ібадов, Надір (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    У 2009 році було прийнято новий Закон Республіки Азербайджан «Про освіту». Він врегулював більшість аспектів, пов’язаних із дотриманням принципів Болонського процесу у сфері освіти. Проте механізм їхньої реалізації не було ...
  • Реформа вищої освіти в Грузії 

    Нодія, Гія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Метою цього дослідження є стисла оцінка політичних умов, ідей та основних кроків реформи системи вищої освіти, здійсненої після Трояндової революції 2003 року в Грузії. Автор очолював Міністерство освіти та науки Грузії з ...
  • Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників 

    Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань ...
  • Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг 

    Суслова, Тетяна; Співаковський, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності ...
  • Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування 

    Співаковська, Тетяна; Дорогань, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, ...
  • Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall ...
  • Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт ...
  • Медіа - вимірювання інтернету в Україні 

    Дубинський, Іван (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Медіа вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям не тільки в Україні, але й у світі. У різних країнах таке вивчення проводять різні оператори дослідних ринків AC Nielsen, omScore, ...
  • Digital-маркетинг: вперед у майбутнє 

    Расходов, Павло (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    В Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавц ...
  • Що нам готує мобільний 2011? 

    Гриник, Назар (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
  • Міфи про Google adwords 

    Галкін, Євген (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Кількість українських користувачів Інтернету зростає з кожним роком. І все більша кількість підприємців намагається залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу. При цьому часто підприємці стають жертвами міфів про ...
  • UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця 

    Гаєв, Максим (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом ...
  • Короткий огляд ситуації на ринку послуг Mystery Shopping 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Mystery Shopping - один із методів маркетингових досліджень, спрямований на оцінку і відстеження ефективності роботи обслуговуючого персоналу компанії (продавці, консультанти, оператори, менеджери з продажу, керівники ...
  • Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози 

    Житник, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, ...
  • Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Фондом ім. Фрідріха Еберта реалізує в Україні проект "Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації", метою якого є розробка і ...