№ 22
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 22 by Author "Архипова, Татьяна Васильевна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості купівлі рекламного простору на телебаченні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-16) Архипова, Тетяна Василівна; Архипова, Татьяна ВасильевнаУ роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти специфіки купівлі рекламного часу на телебаченні. Визначено категорії телевізійної реклами, умови купівлі рекламного простору на телебаченні, рівні зобов’язання рекламодавця при купівлі рекламного простору, чинники, які регулюють ціни за показ рекламного звернення на телебаченні, розглянуто форми продажу телевізійного ефіру.