№ 4 (68) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (68) липень – серпень by Author "Лерке, Стефан"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Лерке, СтефанСвітова Федерація Рекламодавців (World Federation of Advertisers – WFA) – це голос рекламодавців з усього світі, що репрезентує 90% глобальних витрат на маркетингові комунікації (приблизно 700 млрд. дол. річно) через унікальну, глобальну мережу: 57 національних асоціацій рекламодавців з п’яти континентів, а також прямі мультинаціональні корпоративні члени. Через цю мережу, WFA репрезентує понад 10 тисяч бізнесів, що діють у широкому спектрі галузей на національному, регіональному та глобальному рівнях. WFA має подвійну місію: боротися за відповідальні комерційні комунікації та полегшувати медіа середовище, що стимулює максимальну ефективність витрат на рекламу. Більше за посиланням: www.wfanet.org .