№ 4 (68) липень – серпень
Browse by
Recent Submissions
-
Основні положення концепції маркетингу на ринку логістичних послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Основна ідея, яку передбачається реалізувати в даному дослідженні, полягає в тому, що логістична діяльність розглядається як специфічна промислова послуга з точки зору процесу виробництва і споживання товарів в суспільстві. -
Міжнародне стратегічне економічне партнерство в сучасних умовах глобалізації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Розкривається суть поняття «стратегічне економічне партнерство», актуалізація його ролі в сучасних умовах глобалізації, принципи, рівні та суб’єкти міжнародного стратегічного економічного партнерства. -
Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто ... -
Маркетингові комунікатори: особливості підготовки фахівців
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Не зважаючи на наявний попит роботодавців на універсальних маркетингових комунікаторів в тому обсязі, як це потрібно згідно сучасних вимог ринку, підготовкою їх не займається жоден з вузів України. -
Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Сучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати ... -
Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ «Єврокар» відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого?...
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) -
Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі – це механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення ефективності рекламних продуктів та формуванню культури ринкових маркетингових відносин. -
Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Одним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм ... -
Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Саморегулювання працює, якщо підтримується більшістю фірм галузі. Саморегулювання – це норма у більшості країн Європейського Союзу. При цьому законодавство країни має залишати місце для роботи саморегулювання (тобто не всі ... -
Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Світова Федерація Рекламодавців (World Federation of Advertisers – WFA) – це голос рекламодавців з усього світі, що репрезентує 90% глобальних витрат на маркетингові комунікації (приблизно 700 млрд. дол. річно) через ... -
Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)Впровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно ... -
Стандарти недискримінаційної реклами підписані фаховими асоціаціями рекламістів та маркетологів та провідними гендерними організаціями
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07)30 вересня на Форумі громадських організацій в присутності двох міжнародних спостерігачів від EASA та World Federation of Advertisers були підписани Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі в Україні.