№ 4 (68) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (68) липень – серпень by Author "Лилик, Ірина Вікторівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Лилик, Ірина ВікторівнаВпровадження гендерної рівності та правил недискримінації відбувається через прийняття певних правил і норм об’єднаннями рекламістів та маркетологів. Міжнародні саморегулівні організації (СО) рекламної індустрії тісно співпрацюють з ЄС, приймаючи участь у підготовці розпоряджень та слідкуючи за їх дотриманням. У той же час визнається, що регулювання рекламної сфери має відбуватися через саморегулівні організації, оскільки на зміст, форму та метод подання рекламного матеріалу значною мірою впливають культурні смаки та відмінності у менталітетах націй. Те, що складає зміст прийнятного представлення жінок або чоловіків, може сильно змінюватися від однієї країни до іншої.