№ 4 (68) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (68) липень – серпень by Author "Точиленкова, Наталія"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Точиленкова, НаталіяОдним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.