Освітня програма «Ризик-менеджмент фінансового бізнесу»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Ризик-менеджмент фінансового бізнесу» by Author "Teslenko – Kyrychok, Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дистанційне обслуговування клієнтів банку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-02-18) Тесленко – Киричок, Анна Анатоліївна; Teslenko – Kyrychok, Anna; Івасів, Ігор БогдановичУ роботі розглянуто основні види дистанційних каналів обслуговування, такі як інтернет-банкінг, мобільні додатки та телефонні послуги, а також їхні переваги та недоліки як для банку, так і для клієнтів. Особлива увага приділена питанням безпеки онлайн-платежів, захисту персональних даних та нормативно-правовому регулюванню. Досліджено, як дистанційне обслуговування впливає на клієнтську лояльність та конкурентоспроможність банків. The paper examines the main types of remote service channels, such as Internet banking, mobile applications and telephone services, as well as their advantages and disadvantages for both the bank and customers. Particular attention is paid to the issues of online payment security, personal data protection and regulatory regulation. It examines how remote service affects customer loyalty and the competitiveness of banks.