2014 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2014 рік by Author "Helivachuk, Zoya"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Модель інтегрованого маркетингового управління стратегічним розвитком підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-10-14) Гелевачук, Зоя Йосипівна; Helivachuk, Zoya; Гелевачук, Зоя ИосифовнаСформовано ключові цілі інтегрованого маркетингового управління стратегічним розвитком підприємства. Запропоновано прикладну модель інтегрованого маркетингового управління стратегічним розвитком підприємства (МІМУСРП) на основі взаємодії ринкових, ресурсних і виробничих факторів. Визначено функціональні блоки моделі, до яких віднесено: інформаційно-діагностичний, планово-прогностичний, організаційний, контрольно-коригувальний. Акцентовано увагу на пріоритетності збалансованості та оптимальності ринкових, ресурсних і виробничих факторів. За цим критерієм класифіковано сектори моделі: збалансованого розвитку ринкових і ресурсно-виробничих факторів; ринкових загроз; невикористаних ринкових можливостей; незбалансованості ресурсних і виробничих факторів. Типологізовано ключові компетенції компанії.