Кафедра менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра менеджменту by Author "Bakota, Khrystyna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління клієнтським досвідом у медичному закладі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бакота, Христина Андріївна; Bakota, Khrystyna; Голіонко, Наталія ГригорівнаМетою кваліфікаційної магістерської роботи стало дослідження теоретичних та практичних аспектів управління клієнтським досвідом у медичному закладі та обґрунтування пропозицій щодо підвищення якості їх реалізації. Проаналізована існуюча практика управління клієнтським досвідом в комунальному некомерційному підприємстві «Дитяча лікарня Надвірнянського району» Надвірнянської міської ради. Розроблені пропозиції з удосконалення управління клієнтським досвідом в комунальному некомерційному підприємстві «Дитяча лікарня Надвірнянського району» Надвірнянської міської ради. The purpose of the qualification master’s thesis was to study the theoretical and practical aspects of customer experience management in a medical institution and to substantiate proposals for improving the quality of their implementation. The existing practice of customer experience management in the municipal non-profit enterprise «Children’s Hospital of the Nadvirna District» of the Nadvirna City Council was analyzed. Proposals were developed to improve customer experience management in the municipal non-profit enterprise «Children’s Hospital of the Nadvirna District» of the Nadvirna City Council.