Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Author "Buchynska, Olena"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Роль PR у маркетингових стратегіях для просування національних виробників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-11-01) Бучинська, Олена Вікторівна; Buchynska, Olena; Яременко, ЄлизаветаВ ході дослідження було визначено значення та роль PR у маркетингових стратегіях для національних виробників. А саме окреслено важливість PR-кампаній у створенні позитивного іміджу бренду, залученні споживачів і зміцненні репутації. Особлива увага приділяється тому, як PR допомагає національним виробникам успішно конкурувати як на внутрішніх, так і на міжнародних ринках, використовуючи сучасні інструменти комунікацій для побудови довгострокових відносин із клієнтами. The research determined the importance and role of PR in marketing strategies for national manufacturers. Namely, the importance of PR campaigns in creating a positive brand image, attracting consumers and strengthening the reputation is outlined. Particular attention is paid to how PR helps national manufacturers to compete successfully in both domestic and international markets, using modern communication tools to build longterm relationships with customers.