Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка by Author "Demianenko, Bohdana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові дослідження: засади методології(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020-10) Дем’яненко, Богдана Сергіївна; Demianenko, BohdanaПри проведенні маркетингових досліджень актуальним питанням є методологія. В рамках даної наукової роботи ми розглянемо такі підходи як системний аналіз, комплексний підхід, програмно-цільове планування, прогнозно-аналітичні методи і моделі. In conducting marketing research, the topical issue is methodology. In this research, we will consider such approaches as systems analysis, integrated approach, program-target planning, forecasting, and analytical methods and models.