Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Author "Iakovenko, A. К."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Логістичні чинники та інструменти у розвитку сучасних маркетингових систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория Витальевна; Яковенко, Алла Казимировна; Iakovenko, A. К.В статті показано значущість і роль логістичних чинників та інструментів у розвитку сучасних маркетингових систем, підвищенні ефективності взаємодій між учасниками мереж створення цінності для споживачів. З урахуванням умов України, а також поточних і довгострокових тенденцій розвитку медіа-ринків, досліджено актуальні проблеми і можливості удосконалення маркетингових систем, зокрема інформаційно-комунікаційних підсистем, з використанням підходів і принципів омніканальності. Акцентовано увагу на резервах покращення бізнес-процесів і моделей вітчизняних підприємств, результативності взаємодій між ними і зі споживачами, логістики і маркетингу. Показано складності і особливості наукової систематизації елементів концепції омніканальності, її комплексного методичного опрацювання. Доводиться необхідність і доцільність системного застосування і гармонізації практик брендингу, інтегрованих маркетингових комунікацій, омніканальності.