Наукові видання Університету
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Наукові видання Університету by Author "Albdrane, Mohamed"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості мотивації персоналу малих підприємств харчової промисловості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Петрова, Ірина Леонідівна; Petrova, Irina; Петрова, Ирина Леонидовна; Албдране, Мохамед; Albdrane, MohamedПровідною силою успішного управління людськими ресурсами є обгрунтована система мотивації, яка може суттєво підвищити ефективність роботи співробітників і компаній. Однак існують істотні відмінності в мотивації персогалу малих підприємств. Стаття спрямована на виявлення особливостей такого роду мотивації і розробку рекомендацій щодо їх урахування на практиці. Конкретніше, ми визначаємо предмет дослідження як мотиваційний процес на малих підприємствах харчової промисловості. Використовуючи методи теоретичного та статистичного аналізу, ми також зосередилися на поведінковому підході і приділили особливу увагу індивідуальним спонукальним мотивам, продуктивності, залученню до всіх тих життєво важливих моментів, які формують мотивацію як психологічний процес. Крім того, ми описали вплив соціально-економічних чинників на трудову діяльність, встановили основні принципи мотивації персоналу малого бізнесу, вказали переважні фінансові та моральні стимули і обґрунтували основні складові ефективної мотиваційної системи малих підприємств. Більшість елементів цієї системи може застосовуватися для будь-якого малого підприємства, а не тільки у харчовій промисловості. A leading force in successful Human Resource Management is a sound motivation system that can significantly improve the efficiency of employees and companies. However, there are significant differences in the motivation of the small business staff. The article aims to identify the peculiarities of this type of motivation and develop recommendations for their practical application. More specifically, motivation process in small food businesses is identified as a subject of research. Using the methods of theoretical and statistical analysis, the article also focuses on the behavioral approach and pays special attention to individual aspirations, performance, engagement and all those vital moments that shape motivation as a psychological process. Besides, the article has described the impact of socio-economic factors on work activity, set the basic principles for small business staff motivation, outlined the prevailing financial and moral incentives and substantiated the main components of an effective motivational system for small enterprises. Most elements of this system can be applied to any small company, not only the food industry.