2009 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2009 рік by Author "Erankin, Oleksandr"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-12) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена аналізу результата членства у СОТ та впливу нових геополітичних умов на розробку маркетингових стратегій суб’єктами агробізнесу України та їх взаємодію із системою держаного управління. Досліджено взаємозв’язок принципів формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України із наслідками членства України у СОТ для АПК. Запропоновано трансформувати модель взаємодії бізнесу та держави з метою захисту від глобальної конкуренції.