Випуск № 99
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 99 by Author "Osipova, Olga"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Огляд ключових технологічних трендів продажу квитків на видовищні заходи(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Бєгун, Анатолій Володимирович; Biehun, Anatolii; Бегун, Анатолий Владимирович; Плахтій, М. О.; Plakhtiy, M. O.; Осипова, Ольга Ігорівна; Osipova, Olga; Осипова, Ольга Игоревна; Урденко, О. Г.; Urdenko, O. G.Продаж квитків сьогодні є не просто одним з етапів підготовки до видовищного заходу, але багатогранним і трудомістким процесом. І справа не тільки в мінливих перевагах аудиторії і вимогливості сучасного глядача. Стрімко розвиваються технології, способи прийому платежів і організації видовищного заходу, що створює нові виклики для всіх учасників ринку і ставить перед ними все складніші завдання. Особливо помітні технологічні зміни на ринку квитків на видовищні заходи. Паперові квитки на видовищні заходи поступово зникають. Електронні квитки хоча і користуються зараз найбільшою популярністю, незабаром можуть бути успішно замінені іншими інноваційними видами квитків. Серед основних технологічних трендів, що матимуть найбільший вплив на квиткову індустрію виділяють: використання смартфонів, смарт-годинників, мобільний тікетинг; технологію блокчейн і смарт-контракти; біометрична ідентифікація, зокрема за допомогою відбитків пальців і розпізнавання обличчя. Кожна із цих технологій покликана значно зменшити дві основні проблеми квиткового ринку — нерегульованість вторинного ринку та шахрайства, істотно підвищити захист квитка від підробки та несанкціонованого використання, а також зробити відвідування видовищних заходів безпечнішим і зручнішим для клієнтів. Проте ступінь проникнення та адаптації вищеназваних технологій у квиткову індустрію є різним. У даному дослідженні, що носить оглядовий характер, авторами на основі аналізу наукових та інтернет-джерел, ознайомлення з досвідом світових компаній-лідерів квиткової індустрії зроблено спробу систематизувати знання щодо новітніх технологій продажу квитків на видовищні заходи, що дозволило дійти до таких висновків. Для адаптації до технологічних змін у найближчі роки в квитковій індустрії організаторам і посередникам на ринку видовищних заходів у першу чергу необхідно звернути увагу на технологію мобільного тікетингу: дана технологія є найбільш вивченою, зручною для впровадження та пропонує низку переваг для всіх учасників квиткової індустрії. Розповсюдження смартфонів із вбудованим сканером відбитків пальців робить можливим поєднання технології мобільного тікетингу та біометричної ідентифікації, що дозволить суттєво спростити купівлю квитків, прохід на видовищні заходи та значно підвищити рівень захисту квитків від підробки та несанкціонованого використання. В перспективі потужнішими технологіями, що зможуть суттєво змінити квиткову індустрію, є технології блокчейну та розпізнавання обличчя. Проте в найближчі кілька років через недостатню вивченість, необхідність доопрацювання цих технологій і високу вартість їх упровадження, ці технології не набудуть широкого розповсюдження для продажу квитків на видовищні заходи, принаймні на українському ринку видовищних заходів. Ticket sales today are not just one of the stages of preparation for a spectacular event, but a multifaceted and time-consuming process. And it’s not just the changing preferences of the audience and the demands of the modern audience. Rapidly evolving technologies, methods of receiving payments and organizing a spectacular event, which creates new challenges for all market participants and poses increasingly difficult challenges. Technological changes in the market of tickets for entertainment events are especially noticeable. Paper tickets to entertainment events are gradually disappearing. Although e-tickets are now the most popular, they may soon be successfully replaced by other innovative types of tickets. Among the main technological trends that will have the greatest impact on the ticket industry are: the use of smartphones, smart watches, mobile ticketing; blockchain technology and smart contracts; biometric identification, in particular through fingerprints and face recognition. Each of these technologies is designed to significantly reduce the two main problems of the ticket market — unregulated secondary market and fraud, significantly increase the protection of the ticket from counterfeiting and unauthorized use, as well as make attending entertainment events safer and more convenient for customers. However, the degree of penetration and adaptation of the above technologies in the ticket industry is different. In the research, the authors based on the analysis of scientific and Internet sources, acquaintance with the experience of world leaders in the ticket industry, tried to systematize knowledge about the latest technologies for selling tickets to entertainment events, which led to such conclusions. To adapt to technological changes in the coming years in the ticket industry, organizers and intermediaries in the entertainment market must first pay attention to mobile ticketing technology: this technology is the most studied, easy to implement and offers a number of benefits for all participants in the ticket industry. The proliferation of smartphones with a built-in fingerprint scanner makes it possible to combine mobile ticketing technology and biometric identification, which will greatly simplify the purchase of tickets, access to entertainment events and significantly increase the level of protection of tickets against counterfeiting and unauthorized use. In the future, more powerful technologies that can significantly change the ticket industry are blockchain technology and face recognition. However, in the next few years, due to insufficient study, the need to refine these technologies and the high cost of their implementation, these technologies will not become widespread for the sale of tickets for entertainment events, at least in the Ukrainian entertainment market.