№ 2 (54) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (54) березень – квітень by Author "Олексюк, Олексій Іванович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, OleksiyУ роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.