№ 2 (54) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (54) березень – квітень by Issue Date
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Андрущенко, Наталія; Лилик, Мар’яна; Туницька, ГаннаItem Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Чухрай, НаталіяItem Поведінка урядів і корпорацій у період кризи(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лилик, Мар’янаДоктор Іцхак Адізес – визнаний гуру з менеджменту, засновник і директор «Adizes Institute» у Лос Анжелесі (штат Каліфорнія, США), керівник «Adizes Graduate School for the Study of Change and Leadership», що діє при цьому інституті. Іцхак Адізес розробив діагностично- терапевтичну методологію впровадження організаційних змін, відому як «методологія Адізеса», якій присвячена праця «How to Solve the Mismanagement Crisis». Базуючись на сорокарічному досвіді роботи, Адізес дійшов висновку, що успіх компанії визначається хорошим менеджментом. Слово «менеджмент» є лише в англійській мові і не має точного перекладу в жодній іншій. Це не керівництво і не управління.Item Обґрунтування прийняття раціональних маркетингових рішень за допомогою ентропії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Шатарська, Інна ФедорівнаItem «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, OleksiyУ роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.Item Віртуальні кластери як об’єкти інтегрованого маркетингового управління(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гощинський, АндрійItem Управління якістю - як важливий чинник конкурентоспроможності на фармринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Гребньов, Микола Георгійович; Віннікова, Інна ІгорівнаItem Розробка моделі планування маркетингової діяльності (встановлення цільових ринкових показників) страхової компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Виноходова, СвітланаItem Нестерпна легкість Інтернету. У бої за нових споживачів настав час залучати маркетологів, інакше – загальмуємо»!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Лифанов, СергійItem Аналіз загальноекономічних процесів в країні під час оцінки динаміки розвитку страхового ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009) Данніков, Олег Володимирович