№ 25
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 25 by Author "Данніков, Олег Володимирович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічні альтернативи в діяльності торговельно-посередницьких підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-02-09) Данніков, Олег ВолодимировичОбгрунтовані в статті наукові положення, висновки та методичні рекомендації є важливим підгрунтям для вирішення проблемних прикладних питань щодо маркетингового забезпечення, пошуку компромісу у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів на вітчизняному ринку товарів та послуг з огляду на складні умови ведення стратегічних маркетингових дій в умовах кризово-рецесійних явищ в економіці країни, які поглиблюються на фоні ефекту інформаційної асиметрії разом з трансакційними витратами, що є «дефектами мікроструктури» ринкових взаємодій.