Кафедра педагогіки та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра педагогіки та психології by Author "Chaikovska, Yuliia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Характерологічні чинники соціальної фрустрованості працівників рекламних агенств(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06-15) Чайковська, Юлія Костянтинівна; Chaikovska, Yuliia; Борисенко, Лариса ЛеонідівнаПроблема емоційного стану населення особливої актуальності набуває у періоди соціальних потрясінь, зокрема в умовах воєнного стану. Ця екстремальна симтуація може виступати як загроза і викликати стан фрустрованості особистості, під якою ми розуміємо індивідуально-особистісну форму прояву соціальної фрустрації, що виникає при блокуванні реалізації особистісно значущих потреб, мотивів і цінностей. Одним із наслідків соціальної напруженості є соціальна фрустрованість, під якою у найбільш загальному вигляді, дотримуючись підходу Д. Майєрса, слід розуміти блокування цілеспрямованої поведінки. Сутність фрустрованості, її види, співвідношення із агресією та іншими психологічними феноменами розкрита в низці досліджень. Однак, соціальна фрустрованість працівників рекламних агенств та чинники, які впливають на її вираженість, раніше не виступали предметом спеціальних досліджень. The problem of the emotional state of the population becomes particularly relevant in periods of social upheaval, in particular in the conditions of martial law. This extreme situation can act as a threat and cause a state of personal frustration, by which we understand an individual-personal form of manifestation of social frustration that occurs when the realization of personally significant needs, motives and values is blocked. One of the consequences of social tension is social frustration, which in the most general form, following the approach of D. Myers, should be understood as the blocking of purposeful behavior. The essence of frustration, its types, the relationship with aggression and other psychological phenomena has been revealed in a number of studies. However, the social frustration of advertising agency workers and the factors that influence its severity have not previously been the subject of special research.