Кафедра педагогіки та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра педагогіки та психології by Author "Kucherenko, Nika"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Психологічні ресурси як фактор прокрастинації студентів(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-21) Кучеренко, Ніка Вчеславівна; Kucherenko, Nika; Савченко, Олена В’ячеславівнаРобота присвячена всебічному дослідженню прокрастинації та її зв’язків з психологічними ресурсами особистості, такими як показники доступності ресурсів, частоти використання стратегій відновлення ресурсів, емоційної спустошеності, загальний рівень ресурсної наповненості, загальний рівень різноманітності психологічних ресурсів особистості та навченої ресурсності. Прокрастинація розглядається як добровільне, ірраціональне відкладання намічених дій у тому випадку, коли людина розуміє всю важливість завдань, які стоять перед нею, але вважає за краще займатися чимось іншим. Психологічні ресурси аналізуються як сукупність психічних утворень, готових до актуалізації задля забезпечення ефективного вирішення проблеми. Високий рівень прокрастинації був виявлений у більшості досліджуваних (64%), в той час як низький рівень майже ні в кого не спостерігався. Встановлено, що студенти мають достатньо низький рівень ресурсності. В результаті дослідження були виявлені зв’язки різних форм прокрастинації з такими показниками ресурсності, як рівень психологічної ресурсності, емоційної спустошенності, ресурсної наповненості та доступності ресурсів. Показники частоти використання стратегій відновлення ресурсів та навченості ресурсів не впливають на прояви різних форм прокрастинації. Thesis is devoted to a comprehensive study of procrastination and its relationship with the psychological resources of an individual, such as indicators of sufficiency of resources, frequency of use of restoring resource strategies, emotional exhaustion, general level of resource fullness, general level of diversity psychological resources of the individual and trained resource. Several important tasks were solved during the research. Procrastination is identified as a voluntary, irrational postponement of planned actions in the case when a person understands the importance of the tasks before him, but prefers to do something else. Psychological resources are analyzed as a set of mental formations that are ready to be actualized in order to ensure an effective solution to the problem. A high level of procrastination was found in most of the subjects (64%). In addition, the subjects have low level of psychological resources in general. As a result of the research, relationships of various forms of procrastination with such indicators of resourcefulness as the level of psychological resourcefulness, emotional exhaustion, resource fullness and sufficiency of resources were revealed. Indicators frequency of use of restoring resource strategies and trained resource do not affect the manifestations of various forms of procrastination.