Випуск № 38
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 38 by Author "Shevchuk, N."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналітичне моделювання вартісного зростання компанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, N.; Шевчук, Наталия ВалентиновнаТема даної статті поєднує проблематику теорій економічного (корпоративного) зростання підприємства та вартісно-орієнтованого управління. Концептуальною основою класичних вартісних моделей економічного росту є каузальна парадигма, яка є домінуючою та об’єднує більшість досліджень у цій області. Основний дослідницький фокус у даній статті концентрується навколо формування вартісної аналітичної моделі, яка б об’єднувала якомога більше формалізованих факторів, що детермінують зростання вартості. За базову VBM-модель автором прийнято модель остаточного операційного прибутку, яку представлено як взаємозв’язок величини вкладеного капіталу, продуктивності функціонування активів і спреду реалізації. Доведено взаємозалежність усіх факторних сукупностей, що входять в пропоновану аналітичну модель, на всіх функціональних рівнях діяльності підприємства.