Випуск № 35
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 35 by Author "Kuzhel, Maryna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Використання концепції економіки вражень у сфері продажу елітних вин(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Кужель, Марина Юріївна; Kuzhel, Maryna; Кужель, Марина Юрьевна; Вєтров, Д. О.; Vietrov, D.Непередбачувані надскладні зовнішні обставини, що спричинили кризу, а і інколи і знищення або зупинку багатьох бізнесів в Україні призвели до катастро-фічного загострення конкуренції серед сосі функціонуючих компаній. В час, коли зменьшується споживання, зростає інфляція та безробіття управління бізнесом в елітному сегменті вимагає високого рівня професіоналізму та використання нестандартних та інноваційних рішень. Саме тому актуалізація методів, що лежать в основі економіки вражень має практичну цінність для бізнесу та підтверджує значущість прикладних теоретичних розробок для забезпечення сталого розвитку бізнесу під час непередбачуваних змін зовнішнього середовища. Метод дослідження полягає у попередньому опрацюванні теоретичного підґрунтя використання концепції економіки вражень з подальшим співвідношенням опитування експертів щодо можливостей використання даних інструментів в процесі реалізації маркетингової стратегії підприємств, що функціонують на ринку елітних вин України. Особливістю даного матеріалу є розгляд проблеми в площині практичної значущості з використанням теоретичного підґрунтя концепції економіки вражень для конкретного ринку, що переживає кризу через надскладні зовнішні обставини. Основною метою статті є актуалізація використання концепції економіки вражень для подальшого практичного застосування підприємствами України, які працюють на ринку елітних вин; пропозиція алгоритму впровадження даної концепції в прикладну діяльність підприємств, та формуванні універсального набору інструментів, які мають високу і перевірену іншими компаніями ефективність з метою мінімізації кризового стану підприємств на даному ринку. В статті запропоновано алгоритм впровадження концепції, що має опиратися на дослідженні цільової аудиторії, виявленні цінністних орієнтирів, які варто використати в процесі формування емоцій, що будуть стимулювати подальші продажі. Також наведено приклади з різних сфер бізнесу що ілюструють ефективність даної концепції та її зростаючу актуальність. До очікуваних результатів варто віднести, передусім забезпечення ефективності функціонування бізнесу та позитивні соціально-економічні наслідки, які є результатом діяльності будь-яких підприємств в демократичному суспільстві. Unpredictable and extremely difficult external circumstances that caused the crisis and, at times, the destruction or shutdown of many businesses in Ukraine have led to a catastrophic intensification of competition among the existing companies. In a time of declining consumption, rising inflation and unemployment, managing a business in the luxury segment requires a high level of professionalism and the use of non-standard and innovative solutions. That is why updating the methods underlying the impression economy is of practical value for business and confirms the importance of applied theoretical developments for ensuring sustainable business development in the face of unpredictable changes in the external environment. The research method consists in a preliminary study of the theoretical basis for the use of the impression economy concept, followed by a survey of experts on the possibilities of using these tools in the process of implementing the marketing strategy of enterprises operating in the Ukrainian elite wine market. The peculiarity of this material is that it addresses the issue in terms of practical significance using the theoretical basis of the impression economy concept for a specific market which is experiencing a crisis due to extremely difficult external circumstances. The main purpose of the article is to update the use of the impression economy concept for further practical application by Ukrainian enterprises operating in the market of elite wines; to propose an algorithm for implementing this concept in the applied activities of enterprises, and to form a universal set of tools which have high and proven efficiency by other companies with a view to minimising the crisis situation of enterprises in this market. The article proposes an algorithm for implementing the concept, which should be based on a study of the target audience, identification of value guidelines that should be used in the process of forming emotions that will stimulate further sales. Examples from various business areas are also provided to illustrate the effectiveness of this concept and its growing relevance. The expected results include, first of all, ensuring the efficiency of business functioning and positive socio-economic consequences that result from the activities of any enterprise in a democratic society.