Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Author "Чужиков, Андрій Вікторович"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Боргові кризи в розвитку світової економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Мамішов, Мурад Бахруз огли; Mamishov, Murad Bakhruz ohly; Чужиков, Андрій ВікторовичРобота присвячена вивченню та дослідженню кризи у світовій економіці, її впливу як окремо на національні економіки, так і глобальну в цілому. Метою є дослідити причини виникнення світової економічної кризи та запропонувати дієві механізми для її запобігання. The work is devoted to the study and research of the crisis in the world economy, its impact both on national economies individually and on the global economy as a whole. The goal is to investigate the causes of the world economic crisis and to propose effective mechanisms for its prevention.Item Конкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу на прикладі компанії «Starbucks»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Малахатько, Ганна Вадимівна; Malakhatko, Hanna; Чужиков, Андрій ВікторовичОб’єктом дослідження є сучасні маркетингові стратегії міжнародних бізнесів. Предметом дослідження є маркетингові стратегії компанії «Starbucks» та їх вплив на її конкурентоспроможність. Мета роботи - систематизація теоретико-методичних основ впровадження та розрахування рентабельності маркетингових стратегій та пропозиція можливих конкурентних маркетингових стратегій для компанії «Starbucks». На базі розрахунку рентабельності маркетингових стратегій надана оцінка доцільності їх впровадження у компанію «Starbucks». Оцінено перспективи, шляхи покращення і можливість виходу на ринки компанії «Starbucks». Описана і застосована методика розрахування рентабельності маркетингових стратегій може бути використана на практиці під час оцінки діяльності як міжнародних, так і національних компаній будь-яких сфер. The object of the study is modern marketing strategies of international businesses. The subject of the study is the marketing strategies of the "Starbucks" company and their impact on its competitiveness. The purpose of the work is the systematization of the theoretical and methodological foundations of the implementation and calculation of the profitability of marketing strategies and the proposal of possible competitive marketing strategies for the company "Starbucks". Based on the calculation of the profitability of marketing strategies, an assessment of the feasibility of their implementation in the company "Starbucks" is provided. The prospects, ways of improvement and the possibility of entering the markets of the company "Starbucks" were evaluated. The described and applied methodology for calculating the profitability of marketing strategies can be used in practice when evaluating the activities of both international and national companies in any field.Item Криптографічні валюти як альтернативна платіжна система у міжнародних валютних відносинах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Закревська, Стелла Володимирівна; Zakrevska, Stella; Чужиков, Андрій ВікторовичУ даній роботі робиться дослідження ринку криптографічних валют, їх появи, розвитку та впливу на сучасне становище не тільки у світі, а й на території України. This study examines the market of cryptocurrencies, their emergence, development and impact on the current situation not only in the world but also in Ukraine.Item Криптографічні валюти як вид міжнародних споживчих інвестицій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Кучер, Антон Дмитрович; Kucher, Anton; Чужиков, Андрій ВікторовичМетою роботи є дослідження цифрових активів, як інструменту для споживчих інвестицій враховуючи сучасну кон'юнктуру ринку. Для досягнення визначеної мети було поставлено наступні завдання: - обґрунтувати теоретичні аспекти цифрових активів та технології блокчейн; - дослідити методи та способи інвестування у цифрові активи; - визначити економічну сутність ринку цифрових активів та його переваги, ризики та недоліки. - провести порівняльний аналіз криптографічних валют та традиційних фінансових інструментів; - змоделювати довгострокові стратегії споживчих інвестицій у цифрові активи. The purpose of the work is the study of digital assets as a tool for consumer investments, taking into account the current market situation. To achieve the defined goal, the following tasks were set: - substantiate the theoretical aspects of digital assets and blockchain technology; - explore methods and ways of investing in digital assets; - to determine the economic essence of the digital assets market and its advantages, risks and disadvantages. - conduct a comparative analysis of cryptographic currencies and traditional financial instruments; - to model long-term consumer investment strategies in digital assetsItem Маркетингова діяльність міжнародних компаній в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Боклан, Ольга Геннадіївна; Boklan, Olha; Чужиков, Андрій ВікторовичДослідження маркетингової діяльності міжнародних компаній в Україні. У роботі було здійснено: огляд видів стратегій міжнародного маркетингу, визначено сутність поняття, роль та функції міжнародного маркетингу, дослідження маркетингової діяльності міжнародних компаній в Україні на прикладі ТОВ «Керамейя» та розробка конкретних рекомендацій для поліпшення маркетингової діяльності цієї компанії. Research of marketing activities of international companies in Ukraine. The work carried out: an overview of the types of international marketing strategies, the essence of the concept, role and functions of international marketing was determined, research into the marketing activities of international companies in Ukraine using the example of LLC «Kerameya» and the development of specific recommendations for improving the marketing activities of this company.Item Маркетингові стратегії на міжнародному ринку на прикладі компанії Apple(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Вітренко, Аріна Тарасівна; Vitrenko, Arina; Чужиков, Андрій ВікторовичМетою роботи є дослідження кращих методів міжнародних маркетингових стратегій компанії яка є лідером на міжнародному ринку протягом кількох десятиліть, яка перевернула уявлення про технологічні компанії та революціонувала маркетинг в цій галузі. Об’єктом дослідження є Маркетингова діяльність компанії Apple на міжнародному ринку. Предметом дослідження є Міжнародні маркетингові стратегії Apple та їх вплив на міжнародний ринок. The purpose of the work is to research the best methods of international marketing strategies of a company that has been a leader in the international market for several decades, which has changed the perception of technology companies and revolutionized marketing in this field. The object of the study is the Marketing activity of the Apple company in the international market. The subject of the study is Apple's international marketing strategies and their impact on the international market.Item Міжнародний консалтинг: стан розвитку та глобальні перспективи (на прикладі консалтингової компанії «Ernst and Young»)(2023-06-15) Стець, Ганна Сергіївна; Stets, Hanna; Чужиков, Андрій ВікторовичЗважаючи на сучасний стан розвитку міжнародних економічних відносин, актуальним є питання ефективного функціонування міжнародного ринку консалтингових послуг у відповідному економічному середовищі, в якому ринкова інфраструктура є ключовим фактором. У роботі проводиться дослідження сутності міжнародного консалтингу, його стану та напрямків подальшого розвитку, визначаються види та особливості міжнародного консалтингу, фактори розвитку міжнародного ринку консалтингових послуг, досліджуються тенденції розвитку міжнародного консалтингу, проводиться економічна характеристику компанії Ernst and Young та визначаються перспективи розвитку міжнародного консалтингу та компанії Еrnst and Young. / Considering the current state of development of international economic relations, the issue of effective functioning of the international market of consulting services in the appropriate economic environment, in which the market infrastructure is a key factor, is relevant. The work examines the essence of international consulting, its state and directions of further development, identifies the types and features of international consulting, factors of the development of the international consulting services market, examines the development trends of international consulting, conducts an economic characterization of the Ernst and Young company, and determines the prospects for the development of international consulting and the company Ernst and Young.Item Тренди розвитку ТНК в умовах глобалізації світової економіки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Церковна, Марія Миколаївна; Tserkovna, Mariia; Чужиков, Андрій ВікторовичЦя бакалаврська робота зосереджена на проведенні аналізу тенденцій та перспектив розвитку ТНК у світі та в Україні в умовах глобалізації світової економіки. Вона досліджує суть транснаціональних корпорацій у світовій економіці, їх види та класифікації. Також у роботі аналізується діяльність ТНК в Україні та їх вплив на українську економіку та встановлюються перспективи присутності та діяльності ТНК у сучасних міжнародних відносинах. This bachelor's thesis is focused on the analysis of trends and prospects for the development of TNCs in the world and in Ukraine in the context of the globalization of the world economy. She examines the essence of transnational corporations in the world economy, their types and classifications. Also the work analyzes the activity of TNCs in Ukraine and their impact on the Ukrainian economy, and establishes the prospects for the presence and activity of TNCs in modern international relations.