Освітня програма «Міжнародна економіка»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Міжнародна економіка» by Title
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Конкурентні маркетингові стратегії міжнародного бізнесу на прикладі компанії «Starbucks»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-06) Малахатько, Ганна Вадимівна; Malakhatko, Hanna; Чужиков, Андрій ВікторовичОб’єктом дослідження є сучасні маркетингові стратегії міжнародних бізнесів. Предметом дослідження є маркетингові стратегії компанії «Starbucks» та їх вплив на її конкурентоспроможність. Мета роботи - систематизація теоретико-методичних основ впровадження та розрахування рентабельності маркетингових стратегій та пропозиція можливих конкурентних маркетингових стратегій для компанії «Starbucks». На базі розрахунку рентабельності маркетингових стратегій надана оцінка доцільності їх впровадження у компанію «Starbucks». Оцінено перспективи, шляхи покращення і можливість виходу на ринки компанії «Starbucks». Описана і застосована методика розрахування рентабельності маркетингових стратегій може бути використана на практиці під час оцінки діяльності як міжнародних, так і національних компаній будь-яких сфер. The object of the study is modern marketing strategies of international businesses. The subject of the study is the marketing strategies of the "Starbucks" company and their impact on its competitiveness. The purpose of the work is the systematization of the theoretical and methodological foundations of the implementation and calculation of the profitability of marketing strategies and the proposal of possible competitive marketing strategies for the company "Starbucks". Based on the calculation of the profitability of marketing strategies, an assessment of the feasibility of their implementation in the company "Starbucks" is provided. The prospects, ways of improvement and the possibility of entering the markets of the company "Starbucks" were evaluated. The described and applied methodology for calculating the profitability of marketing strategies can be used in practice when evaluating the activities of both international and national companies in any field.