Кафедра німецької мови ФМЕіМ
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра німецької мови ФМЕіМ by Author "Cлободзян, Раїса Дмитрівна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Професійно орієнтоване навчання іноземних мов майбутніх економістів у старшій профільній та вищій школі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017-03-21) Сажко, Л. А.; Cлободзян, Раїса Дмитрівна; Cлободзян, Раиса ДмитриевнаУ статті розглядається проблема професійно орієнтованого навчання іноземних мов у старшій профільній та вищій школі. Особлива увага акцентується на значущих підходах до навчання іноземних мов у старшій профільній школі, на цілях навчання учнів економічного профілю та значенні реалізації принципу наступності від старшої профільної до вищої школи.Item Формування у майбутніх економістів професійно спрямованої компетентності у говорінні німецькою мовою як другою іноземною з використанням сучасних технологій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-03-15) Сажко, Л. А.; Cлободзян, Раїса Дмитрівна; Cлободзян, Раиса ДмитриевнаУ статті йдеться про формування у майбутніх економістів професійно спрямованої комунікативної компетентності. Особлива увага приділяється професійно спрямованому говорінню німецькою мовою як другою іноземною. Підкреслюється роль сучасних технологій навчання у вирішенні зазначених завдань.Item Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах дистанційного навчання(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2021-04) Сажко, Л. А.; Cлободзян, Раїса Дмитрівна; Slobodzian, Raisa; Cлободзян, Раиса ДмитриевнаУ статті розглядається проблема організації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних спеціальностей в умовах дистанційного навчання. Характеризуються типи взаємодії в курсі дистанційного навчання. Акцентуються можливості професійного зростання фахівців протягом усього життя. Окреслюються особливості дистанційного навчання. The article considers the problem of organizing the process of developing foreign language communicative competence of non-linguistic students in the conditions of distance learning. The types of interaction in the distance learning course are characterized. The emphasis is made on opportunities for long-life learning as well as professional growth for university graduates. Features of distance learning are outlined.