2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Author "Верба, Вероніка Анатоліївна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Посилення репутації бізнес-організації комунікаційними інструментами впливу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Біленчук, Анастасія Борисівна; Bilenchuk, Anastasiia; Верба, Вероніка АнатоліївнаМетою кваліфікаційної магістерської роботи є розробка проєкту посилення репутації ТОВ «ТК АРДІС» на основі узагальнення теоретико-методичних підходів та аналізу практики репутаційного менеджменту. Теоретичний розділ містить узагальнення теоретичних понять оцінки, управління та посилення корпоративної репутації бізнес-організацій, а також обгрунтування взаємозв’язку корпоративної репутації та бренду роботодавця. Дослідницький розділ містить комплексний аналіз стану репутаційних елементів ТОВ «ТК АРДІС» з визначеними слабкими зонами та зонами розвитку підприємства. Конструктивний розділ містить глибокозмістовний портфель проєктів в контексті розгляду одного з каналів комунікації – лекції та воркшопи. Портфель проєктів направлений на усунення однієї з ключових проблем – ускладнення процесу рекрутингу внаслідок низької впізнаваності бренду роботодавця Ardis Group, що також впливає на корпоративну репутацію. The purpose of the qualification master's work is to develop a project to strengthen the reputation of LLC "TC ARDIS" based on the generalization of theoretical and methodological approaches and analysis of reputation management practice. The theoretical section contains a generalization of the theoretical concepts of assessment, management and strengthening of corporate reputation of business organizations, as well as justification of the relationship between corporate reputation and employer brand. The research section contains a comprehensive analysis of the state of reputational elements of LLC "TC ARDIS" with the identified weak areas and areas of development of the enterprise. The constructive section contains a deeply meaningful project portfolio in the context of considering one of the communication channels - lectures and workshops. The project portfolio is aimed at eliminating one of the key problems - the complication of the recruitment process due to low brand awareness of the Ardis Group employer, which also affects the corporate reputation.Item Трансформація бізнес-моделі виробничої компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-14) Гижко, Яна Сергіївна; Hyzhko, Yana; Верба, Вероніка АнатоліївнаМетою магістерської кваліфікаційної роботи є на основі узагальнення теоретико-методичних підходів та аналізу бізнес-моделі ТОВ “ТПК-ЦЕНТР” розробити проєкт її трансформації. У теоретико-методологічній частині було визначено категорію “бізнес-модель”, проаналізовано сучасні підходи до класифікації бізнес-моделей та адаптовано таксономію виробничих бізнес-моделей Індустрії 4.0. Також, були виділені основні драйвери трансформації виробничих підприємств, та напрямки трансформацій в умовах війни. У аналітико-дослідницькому розділі було проаналізовано стан глобального та українського ринку сендвіч-панелей, визначено основні тренди та драйвери розвитку. Було проведено діагностику стану ТОВ “ТПК-Центр” та розроблено шаблон поточної бізнес-моделі. У констурктивному розділі було ідентифіковано кореневу проблему, а саме обмеженість стратегії продаж, та розроблено проєкт розвитку, що спрямований на впровадження послуги з монтажу сендвіч-панелей та реконструкції. The purpose of the master's thesis is to develop a project of business model transformation based on the generalization of theoretical and methodological approaches and analysis of the business model of LLC "TPK-CENTER". In the theoretical and methodological part, the category "business model" was defined, modern approaches to the classification of business models were analyzed, and the taxonomy of production business models of Industry 4.0 was adapted. Also, the main drivers of the transformation of production enterprises and directions of transformations in the conditions of war were highlighted. In the analytical and research section, the state of the global and Ukrainian market of sandwich panels was analyzed, the main trends and drivers of development were determined. A diagnosis of the state of LLC "TPK-Center" was carried out and a template of the current business model was developed. In the constructive section, the root problem was identified, namely the limitation of the sales strategy, and a development project aimed at the introduction of sandwich model assembly and reconstruction services was developed.