2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Author "Осокіна, Алла Вікторівна"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Удочкін, Максим Валерійович; Udochkin, Maksym; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою даної роботи є розробка рекомендацій щодо покращення управління взаємовідносинами з клієнтами в бізнес-організаціях на основі узагальнення теорії і практики управління. Проведене дослідження присвячено актуальним підходам щодо удосконалення системи управління взаємовідносинами із клієнтами у ТОВ «ЕБМ-ПАПСТ УКРАЇНА». Теоретична частина дослідження містить матеріали щодо розкриття понять «управління взаємовідносинами із клієнтами», «CRM-концепцій» та «ефективності впровадження та використання систем CRM», уточнено нові підходи, що базуються на класичній теорії управління взаємовідносинами із клієнтами. The purpose of this work is to develop recommendations for improving the management of relationships with clients in business organizations based on the generalization of management theory and practice. The conducted research is devoted to actual approaches to improving the customer relationship management system at EBM-PAPST UKRAINE LLC. The theoretical part of the study contains materials related to the disclosure of the concepts of "customer relationship management", "CRM concepts" and "effectiveness of implementation and use of CRM systems", new approaches based on the classical theory of customer relationship management are clarified.Item Обґрунтування напрямів стратегічного розвитку бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-14) Волошинівська, Тетяна Василівна; Voloshynivska, Tetiana; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою кваліфікаційної бакалаврської роботи є те, що на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до стратегічного розвитку організації, обґрунтувати нову стратегічну ідеї бізнесу та напрями її реалізація для ТОВ «ПАЙЛОТ ДТ». За результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані напрями стратегічного розвитку ТОВ «ПАЙЛОТ ДРІЛЛІНҐ ТЕКНОЛОДЖІЗ», що дозволить що дозволить репозиціонування на ринку від компанії, що використовує існуючі технології до компанії що створює технології, задовольнити потреби споживачів у кастомізованих рішеннях та підвищити рівень сервісу, забезпечити унікальність та захист пропозиції цінності, залучити існуючу експертизу команди інженерів та підвищити прибутковість компанії. The purpose of the qualifying bachelor's thesis is to substantiate a new strategic business idea and directions for its implementation for "PILOT DT" LLC, based on the generalization of theoretical and applied approaches to the strategic development of the organization. Based on the results of the research, the directions of strategic development of PILOT DRILLING TECHNOLOGIES LLC were formulated and substantiated, which will allow repositioning on the market from a company that uses existing technologies to a company that creates technologies, satisfy the needs of consumers in customized solutions and increase the level of service, ensure the uniqueness and protect the value proposition, leverage the existing expertise of the engineering team and increase the profitability of the company.Item Трансформація бізнес-моделі в умовах цифровізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Іващук, Дмитро Володимирович; Ivashchuk, Dmytro; Осокіна, Алла ВікторівнаМетою даної роботи є на основі узагальнення теоретичних та прикладних підходів до розробки бізнес-моделі компанії, обґрунтувати шляхи її трансформації в умовах цифровізації. У роботі було доведено що трансформація бізнес-моделі компанії в умовах цифровізації є одним з ключових параметрів оновлення роботи застарілого підприємства. , головними з тенденцій є зміна в секторі продажів. На основі дослідження був розроблений комплексний проект покращень цифрового аспекту компанії за допомогою: 1) створенням нового сайту, 2) створенням адміністративного відділу для роботи на ньому та 3) оновлення CRM системи для полегшення роботи працівників. The purpose of this work is to substantiate the ways of its transformation in the conditions of digitalization based on the generalization of theoretical and applied approaches to the development of the company's business model. The work proved that the transformation of the company's business model in the conditions of digitalization is one of the key parameters of updating the work of an outdated enterprise. , the main trend is the change in the sales sector. Based on the research, a comprehensive project was developed to improve the digital aspect of the company by: 1) creating a new website, 2) creating an administrative department to work on it and 3) updating the CRM system to facilitate the work of employees.