Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом" by Author "Петрашко, Людмила Петрівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг-менеджмент міжнародних корпорацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Крамар, Олег Олегович; Kramar, Oleh; Петрашко, Людмила Петрівна«Управління маркетингом у міжнародних корпораціях» містить вичерпний перелік основних шляхів покращення відносин із постачальниками та клієнтами та значення такого інструменту для міжнародної компанії та показує, в яких випадках можна використовувати ці стратегії. Автор визначає визначення маркетингу та маркетингового менеджменту, які також були розроблені відомим цифровим маркетингом, описаним тут. У статті аналізуються доходи кращих економістів. Після цієї частини автор висловлює власні міркування щодо ефективності впровадження в сучасному бізнес-середовищі. У статті порівнюються різні міжнародні компанії, порівнюються їхні маркетингові витрати з прибутками та вказуються найефективніші способи просування продукту. найпопулярніші міжнародні корпорації. Marketing management on international corporations” a comprehensive listing of the main ways to improve supplier and customer relations and importance of such tool for international company. approaches and shows in which cases these strategies can be used. The author identifies definitions of marketing and marketing management which were developed by famous digital marketing described here as well. The paper analyses revenue of the best economsits. After this part the author expresses his own thoughts about effectiveness implemented in today’s business environment. The article compares different international companies, compares their marketing costs with returns and points out the most effective ways of product promotion. most popular international corporations.