Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом" by Issue Date
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Міжнародна економічна діяльність компанії McDonald’s(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-30) Нелезенко, Ірина Ігорівна; Nelezenko, Iryna; Олійник, Вікторія Володимирівна«Міжнародна економічна діяльність компанії McDonald's» У статті проаналізовано теоретичні основи та специфіку міжнародної економічної діяльності підприємств. Проблема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародних ринках є особливо актуальною для підприємств харчової промисловості, оскільки вони є експортоорієнтованими та забезпечують значну частку показників національного добробуту. Питання забезпечення конкурентних переваг підприємств особливо актуальні після підписання Україною Угоди про асоціацію з ЄС. Прискорення євроінтеграційних процесів супроводжується посиленням конкуренції як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, зростанням вимог до якості продукції та послуг, що змушує компанію постійно розвивати свій стратегічний потенціал, шукати можливі варіанти забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності та пошуку альтернативних експортних операцій. Вирішення зазначеної проблеми потребує розробки нових теоретико-прикладних рішень, спрямованих на вдосконалення організаційних основ зовнішньоекономічної діяльності. Сучасні процеси євроінтеграції та глобалізації української економіки висувають на перший план проблему забезпечення сталого розвитку міжнародної діяльності на основі іноземних інвестицій. Водночас така стабільність досягається завдяки виваженій оцінці сприятливого середовища міжнародного бізнесу для іноземних інвесторів. Таке зауваження ґрунтується на тому, що без зваженого процесу такої оцінки та отримання її результатів неможливо говорити про ефективність існуючих механізмів, а тому розробляти напрями вдосконалення розвитку міжнародної діяльністі на основі іноземних інвестицій. Це визначило вибір напрямку дослідження та окреслило його мету, яка полягає в обґрунтуванні науково-методичного підходу до оцінки сприятливого середовища міжнародного бізнесу для іноземних інвесторів з метою забезпечення сталого розвитку міжнародної діяльності підприємства. «International economic activity of the McDonald's company» The paper analyzes the theoretical foundations and specifics of the international economic activity of enterprises. The problem of the formation of competitive advantages of enterprises on international markets is especially relevant for enterprises in the food production industry, because they are export-oriented and provide a significant share of indicators of national well-being. The issues of ensuring the competitive advantages of enterprises are especially relevant after Ukraine signed the association agreement with the EU. The acceleration of European integration processes is accompanied by the strengthening of competition both in domestic and foreign markets, the growth of requirements for the quality of products and services, which forces the company to constantly develop its strategic potential, to look for possible options for ensuring the efficiency of foreign economic activity and to search for alternative export operations. The solution of the mentioned problem requires the development of new theoretical and applied solutions aimed at improving the organizational foundations of foreign economic activity. Modern processes of European integration and globalization of the Ukrainian economy bring to the fore the problem of ensuring the sustainable development of international activity based on foreign investment. At the same time, such stability is achieved thanks to a balanced assessment of the favorable environment of international business for foreign investors. Such a remark is based on the fact that without a weighted process of such an assessment and obtaining its results, it is impossible to talk about the effectiveness of the existing mechanisms, and therefore it is not appropriate to develop directions for improving the development of international activities based on foreign investment. This determined the choice of the direction of this research and outlined its goal, which consists in substantiating a scientific and methodological approach to assessing the favorable environment of international business for foreign investors in order to ensure the sustainable development of the enterprise's international activities.