Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом"
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма "Управління міжнародним бізнесом" by Issue Date
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Світовий досвід венчурного підприємництва: проблеми становлення та розвитку в Україні(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Домбровська, Тетяна Миколаївна; Dombrovska, Tetiana; Бурмака, Микола ОлексійовичItem Злиття та поглинання у міжнародному бізнесі (на прикладі групи компаній ams OSRAM)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-16) Самікова, Світлана Едуардівна; Samikova, Svitlana; Фурсова, Олена ВікторівнаЗростання обсягів угод злиттів та поглинань стало причиною вибору теми роботи. Дослідження сучасних тенденцій процесів злиттів та поглинань підтверджують, що лідерами M&A ринку є компанії з багаторічним досвідом участі у таких процесів. Група компаній ams OSRAM є однією з них. Під час дослідження були опрацьовані сучасні наукові праці та публікації стосовно процесів M&A, проаналізовані новітні тенденції світового ринку M&A, розглянута організаційно-правова структура та інноваційна діяльність групи компаній ams OSRAM. У результаті дослідження авторка визначила взаємозв’язок між реалізацією стратегії групи компаній та її участю у процесах злиттів та поглинань. Аналіз фінансових показників групи ams OSRAM підтвердив позитивний вплив злиттів та поглинань, проведених у 2020-2021 рр. Також були охарактеризовані перспективи діяльності групи ams OSRAM на сучасному ринку M&A. The growth of mergers and acquisitions was the reason for choosing the topic of the thesis. Studies of modern trends in mergers and acquisitions confirm that the companies with the long-term experience in M&A processes leads the market. ams OSRAM group is one of them. During the research, latest scientific works and publications on M&A were studied, the latest trends in the global M&A market were analyzed, the organizational and legal structure and innovation activities of ams OSRAM group were considered. As a result of the research, the author identified the relation between the implementation of the group's strategy and its participation in mergers and acquisitions. The analysis of the financial results of ams OSRAM group confirmed the positive impact of mergers and acquisitions conducted in 2020-2021. The prospects of ams OSRAM group in today's M&A market were also presented.Item Злиття та поглинання у міжнародному бізнесі на прикладі Vodafone та Verizon(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Дзікевич, Максим Віталійович; Dzikevych, Maksym; Козачок, Тетяна СергіївнаРобота присвячена розробці теоретико-методологічних засад дослідження розвитку процесів міжнародних злиттів і поглинань (M&A) та їх впливу на концентрацію ринкової влади, а отже, і на інтереси інших учасників ринку, в тому числі споживачів, партнерів і конкурентів. Стаття також присвячена розробці науково-практичних рекомендацій щодо захисту конкуренції на ринках, на які впливає домінуюча ринкова влада. Окрема частина статті присвячена особливостям сучасного українського ринку злиттів і поглинань. Сьогодні ринок стабільний і має потенціал для зростання. Поточна ситуація в Україні сповільнила зростання, і для відновлення знадобиться деякий час. Україні необхідно внести деякі зміни в законодавство, зокрема щодо злиття та поглинання. На основі роботи автор сформулював рекомендації щодо підвищення ефективності злиттів і поглинань з метою підвищення конкурентоспроможності України на міжнародних ринках. The work is devoted to the development of theoretical and methodological research principles on the development of international mergers and acquisitions (M&A) processes and their impact on the concentration of market power, and, consequently, on the interests of other market participants, including consumers, partners and competitors. The paper is also dedicated to the development of scientific and practical recommendations for the protection of competition in markets affected by dominant market power. The separate part of the paper deals with the specific features of current Ukrainian merger and acquisition market. Nowadays the market is stable and has a potentional for growth. Current situation in Ukraine slowed down the growth and it will take some time to recover. Ukraine needs to implement some changes in its legislation, particularly concerning the mergers and acquistions. On the basis of the work author formulated recommendations for improving effectiveness of mergers and acqustions in order to increase the competitiveness of Ukraine on international markets.Item Інтелектуальна власність у міжнародній економічній діяльності(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Касьян, Олександра Володимирівна; Kasian, Oleksandra; Лук'яненко, Ольга ДмитрівнаУ роботі автор визначив поняття та структуру інтелектуальної власності; надається класифікаційну характеристику видів і результатів інтелектуальної діяльності; розглянуто інтелектуальну власність як об’єкт комерціалізації в сучасних умовах розвитку міжнародної економіки. Автором проведено аналіз організаційного механізму регулювання світової торгівлі об’єктами інтелектуальної власності; досліджено структуру, обсяги та динаміку світового ринку інтелектуальної власності; розглянуто сучасні тенденції розвитку світової торгівлі об’єктами інтелектуальної власності в глобальному конкурентному середовищі. Окрему частину дослідження присвячено основним проблемним аспектам використання об’єктів інтелектуальної діяльності; власність у міжнародній економічній діяльності в Україні; визначення пріоритетних напрямів інтеграції України у світовий ринок інтелектуальної власності. In the work, the author defined the concept and structure of intellectual property; provided classification characteristics of types and results of intellectual activity; considered intellectual property as an object of commercialization in the modern conditions of the development of the international economy. The author conducted an analysis of the organizational mechanism of regulation of world trade in intellectual property objects; researched the structure, volumes and dynamics of the world market of intellectual property; current trends in the development of world trade in intellectual property objects in a global competitive environment are considered. A separate part of the study is devoted to the main problematic aspects of the use of intellectual objects property in international economic activity in Ukraine; determination of priority areas of Ukraine's integration into the world market of intellectual property.Item Маркетинг-менеджмент міжнародних корпорацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-08-30) Крамар, Олег Олегович; Kramar, Oleh; Петрашко, Людмила Петрівна«Управління маркетингом у міжнародних корпораціях» містить вичерпний перелік основних шляхів покращення відносин із постачальниками та клієнтами та значення такого інструменту для міжнародної компанії та показує, в яких випадках можна використовувати ці стратегії. Автор визначає визначення маркетингу та маркетингового менеджменту, які також були розроблені відомим цифровим маркетингом, описаним тут. У статті аналізуються доходи кращих економістів. Після цієї частини автор висловлює власні міркування щодо ефективності впровадження в сучасному бізнес-середовищі. У статті порівнюються різні міжнародні компанії, порівнюються їхні маркетингові витрати з прибутками та вказуються найефективніші способи просування продукту. найпопулярніші міжнародні корпорації. Marketing management on international corporations” a comprehensive listing of the main ways to improve supplier and customer relations and importance of such tool for international company. approaches and shows in which cases these strategies can be used. The author identifies definitions of marketing and marketing management which were developed by famous digital marketing described here as well. The paper analyses revenue of the best economsits. After this part the author expresses his own thoughts about effectiveness implemented in today’s business environment. The article compares different international companies, compares their marketing costs with returns and points out the most effective ways of product promotion. most popular international corporations.Item Міжнародна економічна діяльність компанії McDonald’s(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-08-30) Нелезенко, Ірина Ігорівна; Nelezenko, Iryna; Олійник, Вікторія Володимирівна«Міжнародна економічна діяльність компанії McDonald's» У статті проаналізовано теоретичні основи та специфіку міжнародної економічної діяльності підприємств. Проблема формування конкурентних переваг підприємств на міжнародних ринках є особливо актуальною для підприємств харчової промисловості, оскільки вони є експортоорієнтованими та забезпечують значну частку показників національного добробуту. Питання забезпечення конкурентних переваг підприємств особливо актуальні після підписання Україною Угоди про асоціацію з ЄС. Прискорення євроінтеграційних процесів супроводжується посиленням конкуренції як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, зростанням вимог до якості продукції та послуг, що змушує компанію постійно розвивати свій стратегічний потенціал, шукати можливі варіанти забезпечення ефективності зовнішньоекономічної діяльності та пошуку альтернативних експортних операцій. Вирішення зазначеної проблеми потребує розробки нових теоретико-прикладних рішень, спрямованих на вдосконалення організаційних основ зовнішньоекономічної діяльності. Сучасні процеси євроінтеграції та глобалізації української економіки висувають на перший план проблему забезпечення сталого розвитку міжнародної діяльності на основі іноземних інвестицій. Водночас така стабільність досягається завдяки виваженій оцінці сприятливого середовища міжнародного бізнесу для іноземних інвесторів. Таке зауваження ґрунтується на тому, що без зваженого процесу такої оцінки та отримання її результатів неможливо говорити про ефективність існуючих механізмів, а тому розробляти напрями вдосконалення розвитку міжнародної діяльністі на основі іноземних інвестицій. Це визначило вибір напрямку дослідження та окреслило його мету, яка полягає в обґрунтуванні науково-методичного підходу до оцінки сприятливого середовища міжнародного бізнесу для іноземних інвесторів з метою забезпечення сталого розвитку міжнародної діяльності підприємства. «International economic activity of the McDonald's company» The paper analyzes the theoretical foundations and specifics of the international economic activity of enterprises. The problem of the formation of competitive advantages of enterprises on international markets is especially relevant for enterprises in the food production industry, because they are export-oriented and provide a significant share of indicators of national well-being. The issues of ensuring the competitive advantages of enterprises are especially relevant after Ukraine signed the association agreement with the EU. The acceleration of European integration processes is accompanied by the strengthening of competition both in domestic and foreign markets, the growth of requirements for the quality of products and services, which forces the company to constantly develop its strategic potential, to look for possible options for ensuring the efficiency of foreign economic activity and to search for alternative export operations. The solution of the mentioned problem requires the development of new theoretical and applied solutions aimed at improving the organizational foundations of foreign economic activity. Modern processes of European integration and globalization of the Ukrainian economy bring to the fore the problem of ensuring the sustainable development of international activity based on foreign investment. At the same time, such stability is achieved thanks to a balanced assessment of the favorable environment of international business for foreign investors. Such a remark is based on the fact that without a weighted process of such an assessment and obtaining its results, it is impossible to talk about the effectiveness of the existing mechanisms, and therefore it is not appropriate to develop directions for improving the development of international activities based on foreign investment. This determined the choice of the direction of this research and outlined its goal, which consists in substantiating a scientific and methodological approach to assessing the favorable environment of international business for foreign investors in order to ensure the sustainable development of the enterprise's international activities.