2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Author "Бучинська, Олена"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаБренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).Item Тенденції та перспективи розвитку рекламного ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаItem Ґендерні образи сучасної реклами(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаВ сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Гендерні стереотипи – це один з видів соціальних стереотипів, що ґрунтується на прийнятті суспільством уявлень про маскулінне та фемінне та їх ієрархії. Дуже часто гендерні відносини відрізняються сексизмом по відношенню до жінок. Сексизм – це позиція або дія, які принижують, виключають, знецінюють та стереотипізують людину за ознакою статі.