2018 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2018 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 35
Results Per Page
Sort Options
Item Java Programming(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Стариков, СергійItem Аналіз сутності управління багатоквартирним будинком та необхідності підготовки менеджерів (управителів)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Максименко, Ольга; Кулакова, ВалеріяУ статті викладено аналіз сутності та форм управління багатоквартирним будинком, створення ОСББ, навчання менеджерів (управителів) багатоквартирного будинку. Також в статті представлені переваги та недоліки форм управління багатоквартирним будинком.Item Анекдоты о маркетинге и рекламе(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Паниотто, ВладимирItem Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зозульов, Олександр В.; Домашева, Єлизавета А.Інформаційне середовище сприяє появі та розвитку нових технологій, удосконаленню існуючих бізнес-процесів. Базові інструменти трансформуються відповідно до вимог сучасності. Маркетологи адаптують навколишнє середовище з усе більшою орієнтацією на споживачів та максимальне задоволення їх потреб. Тому важливо розуміти вектори подальших дій, які формують стратегію. Об’єктом дослідження обрано стратегію збуту в кіберсередовищі. У статті розкрито ключові відмінності маркетингу в офлайн та онлайн середовищі. Відображено схему збуту в кіберсередовищі з урахуванням наведених особливостей. Розроблено класифікацію стратегій збуту для учасників ринку В2В та виділено критерії групування. Акцентується увага на певній ієрархічності вибору, коли кожен наступний крок залежить від попереднього. Даний факт обумовлює необхідність виділення якісних та кількісних детермінантів, які розглядаються при визначенні стратегії збуту. Оригінальний авторський погляд буде цікавим спеціалістам у сфері маркетингу, торгівлі, підприємницької діяльності в цілому.Item Вимоги часу до оцінювання кваліфікаційного рівня фахівців в житловій сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Максименко, ОльгаПитання формування інституту професійного управителя – фахівця, що має забезпечити якісне безпечне на належному професійному рівні управляння багатоквартирним – постало ще на початку 10-х років, що відбилося в програмних документах з розвитку галузі того часу. Водночас опрацювання фахових питань потребує всебічного комплексного підходу з залученням як знавців методології і юристів-нормотворців, так й практиків і експертів в певній сфері.Item Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаБренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).Item Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Романовская, АлёнаItem Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Лилик, Ірина Вікторівна; Liluk, Iryna; Лылык, Ирина Викторовна; Губернюк, АннаКейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середній підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем «Маркетингове планування» та «Стратегії просування» під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту.Item Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зубковський, ЮрійItem Контент-маркетинг: стратегія і тактика(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, ВікторіяItem Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережа(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Мельник, ТетянаItem Крос-девайс комерція: стан та перспективи розвитку в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Машина, Юлія; Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Kryveschenko, Viktorija; Кривещенко, Виктория ВитальевнаОдним з гoлoвних трендів в торгівлі сьoгoдні мoжна назвати крoс-девайс комерцію. Відповідно традиційні методи аналітики, орієнтовані на пристрої, а не на споживача, вже не так ефективні, оскільки недооцінюється залyченість споживачів і yпyскається мoжливість оптимізувати рекламні витрати.Item Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Рясних, Євгенія; Савченко, ОленаВ статті розглянуто деякі проблеми управління асортиментом продукції підприємства. Проведено аналіз прибутковості та рентабельності виробів як основи прийняття рішень з управління асортиментом. Визначено переваги та перспективність у застосуванні маржинального підходу до аналізу асортименту продукції підприємства задля уникнення помилок та неточностей у розрахунках.Item Маркетинговая стратегия развития автомобилестроения в Украине(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Папашев, Олег; Сокол, МихаилНа одном из официальных выступлений в высшем государственном законодательном органом Республики Узбекистан, Олий Мажлис, Ислам КАРИМОВ сказал: «Наше независимое государство стремительно идет по пути прогресса. И одна из первых побед — рождение совершенно новой для нашей экономики отрасли — автомобилестроения».Item Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Яцишина, Лариса; Ющук, ЮліяУ статті представлений аналіз ринку пивоварної галузі України, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на його формування та розвиток; досліджено методи визначення позиції на ринку й вибору оптимальної стратегії для середніх і малих підприємств, а також запропоновані подальші перспективи їх розвитку та пивоварної галузі загалом.Item Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Яцишина, Лариса; Шевченко, ІринаВ статті проаналізовано особливості розвитку медіа-ринку та розкрито тренди його розвитку у наступні роки. Обґрунтовано доцільність подальшого зростання частки ринку та необхідність технічного вдосконалення, інноваційних та інвестиційних вкладень у медіа-ринок України.Item Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Кулакова, ВалеріяУ статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури, проаналізовано та обґрунтовано механізми формування корпоративної культури.Item Найбільші помилки та пастки Бенчмаркінгу, яких необхідно уникати(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Марр, БернарБернар Марр - автор бестселерів, доповідач і консультант бізнес та урядових організацій. Він працював і консультував багатьох найвідоміших у світі компаній. Нещодавно LinkedIn визначив Бернара Марра як одного з 10 найбільших бізнес-менеджерів у світі (фактично, № 5 - за Біллом Гейтсом та Річардом Бренсоном). Він пише на теми інтелектуальної продуктивності бізнесу для різних видань, включаючи Forbes, HuffPost і LinkedIn Pulse. його блоги та презентації SlideShare налічують мільйони читачів.Item Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2018 і прогноз об’ємів ринку 2019(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Лазебник, МаксимItem Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Зозульов, Олександр; Москаленко, ОлександраНеобхідність маркетингових досліджень обумовлена потребою зниження ризику прийняття неправильного рішення за рахунок кращого знання і розуміння стану і динаміки факторів навколишнього середовища. В даний час все більше компаній використовують новий напрямок маркетингових досліджень, який об'єднує в собі маркетинг, нейрофізіологію і когнітивну психологію. Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень. У роботі виділено і охарактеризовано основні етапи такого дослідження. Стаття торкається питань, пов'язаних зі спеціальними нейромаркетинговими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Також, виявлено основні причини використання таких інструментів і визначені параметри, які дослідники аналізують при формуванні висновків і рекомендацій. У статті подані результати дослідження з приводу використання технології айтрекінгу при тестуванні веб-сторінок. Визначено, що айтрекінг доповнює традиційні методи дослідження, дає нове розуміння проблеми і наочно підтверджує сформовані гіпотези. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб-сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет-комунікацій.