2011 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2011 рік by Author "Житник, Олена"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Житник, Олена68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.