2011 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2011 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 74
Results Per Page
Sort Options
Item Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Ковальчук, Світлана; Пугачова, ОленаУ сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним.Item Cпліт-тестування: як подвоїти ефективність директ- маркетингу, не витративши ані копійки(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Гридін, ДанилоВ рамках DM ToolsDay Міжнародного бизнес-форуму «Дні Діалог Маркетингу в Україні 2011» Данило Гридін розповів про користь спліт-тестування, а також про те, на які «граблі» важливо не наступати під час його проведення. Слова у назві статті підкреслені недарма. Насправді у назві теми прихована cуперечність. Адже суть маркетингу – примножувати те, що у нього вкладається. Тобто, якщо Ви вклали $1, хороший маркетолог поверне Вам $2. Чим більше Ви вкладете, тим більше Вам повернеться. Проблема полягає у тому, що сучасному маркетологу з кожним днем усе складніше та складніше пам’ятати про базовий маркетинговий інструментарій. Навколо стільки спокус у вигляді digital-новинок, різноманітних соціальних мереж, блогів та інших новацій. Маркетологи забули, як відрізнити той маркетинг, що працює, від того, який НЕ працює?Item Cтратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Стефанишин, ВладиславСучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.Item Digital-маркетинг: вперед у майбутнє(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Расходов, ПавлоВ Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавцями. Маркетологи спішно намагаються приручити "цифру": вплив соціальних медіа зростає з кожним днем. Що буде далі? Фахівці намагаються прогнозувати.Item ISO і маркетинг. Дослідження та якість.(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Плахтій, Максим; Максименко, ОльгаМаркетинг як орієнтація на споживача і якість як основна характеристика продукції завжди були взаємопов'язані: неможливо уявити споживача, який не цікавився б якістю продукції. В цьому розумінні «Маркетингові дослідження» не є виключенням.Item Oсвітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Ібадов, НадірУ 2009 році було прийнято новий Закон Республіки Азербайджан «Про освіту». Він врегулював більшість аспектів, пов’язаних із дотриманням принципів Болонського процесу у сфері освіти. Проте механізм їхньої реалізації не було налагоджено в належний спосіб, внаслідок чого освітній системі країни й досі бракує належних навичок, досвіду та практик.Item Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт складається з п'яти частин і містить по над 200 слайдів, які демонструють 50 ключових трендів, що виявились по всьому світу протягом останніх десяти років. Звіт має за мету допомогти поглянути на світ очима молодих людей із різних куточків планети і встановити потрібний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією. Представлено першу частину цього звіту. Продовження читайте в наступних номерахItem UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Гаєв, Максим18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом обговорень стало те, що ІМУ подовжили на один день конференцію, присвятивши засідання виключно проблемам рекламодавців.Item Авторинок України: прогноз на 2012 рік(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Сокол, МихайлоНаприкінці 2011 року у корпорації «Укравто» (лідер з виробництва, продажу нових легкових авто та наданню сервісних послуг) відбулася зустріч маркетологів провідних автомобільних компаній України. Обговорювалися прогнози ринку на 2012 рік.Item Актуальність проблеми сексизму в рекламі в Україні. Критерії та механізми прояву(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Точиленкова, НаталіяОдним з проявів дискримінації в рекламі є сексизм (соціальні стереотипи, переконання і вірування, які утверджують перевагу однієї статі над іншою, й тим самим обґрунтовують соціальну нерівність чоловіків і жінок). Сексизм глибоко вкорінений у свідомості нашого суспільства, а тому часто залишається непоміченим й сприймається як «нормальне» і невід’ємне явище сьогодення.Item Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В.У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.Item Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-07) Грей, ОліверСаморегулювання працює, якщо підтримується більшістю фірм галузі. Саморегулювання – це норма у більшості країн Європейського Союзу. При цьому законодавство країни має залишати місце для роботи саморегулювання (тобто не всі аспекти діяльності слід обмежувати законами, деякі аспекти потрібно залишати для регулювання галузевими стандартами). До того ж, чітке визнання саморегулювання – це частина політики Євросоюзу. Саморегулювання повинно встановлювати чіткі правила. Всі ми маємо право відрізнятися від інших. Але все-ж таки всі ми повинні дотримуватися певних правил.Item Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05) Шрамко, ІринаЗаглядаючи у Європу, не варто кидатися на «Найкі» й «Кевени Кляйни», вважаючи, що це буде дешевше і вище якістю. Це не так. Місцеві бренди тримають ринок міцніше, а їх історія та маркетингова політика значно цікавіші. Не буду приховувати, що на багатьох брендів Чехії «полюють» або вже їх всиновили» транснаціональні корпорації. Чому ж ні – європейці відомі консерватори, тому підкрадатися до ринку слід обережно, краще через локальні компанії. Я маю намір розповісти про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача.Item Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Чумаченко, АндрійСоціальні мережі - модний тренд останніх років. Кожна компанія, кожен бізнес, знайомий з Інтернетом, рано чи пізно доходить висновку, що потрібно відкритивати своє представництво у соціальних мережах.Item Вища освіта України: ілюзія реформ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03) Заплотинська, ОленаЩо маємо? 1. Не відбулась комплексна реформа вищої освіти у контексті Болонського процесу, таксамо, як і поки що нерозроблені стратегії таких нововведень. 2. Офіційні звіти Міністертва освіти про національний прогрес у просуванні до Європейського простору вищої освіти у зіставленні з такими фактами, як відсутність українських університетів у престижних міжнародних рейтингах; катастофічне падіння якості освіти свідчать про серйозні деградаційні тенденції вищої школи. 3. Вплив європейських структур на активізацію реформування вищої школи та імплементації Болонських принципів залишається кволим (поки що відчутною співпраця є лише у контексті мобільності).Item Громадянський форум «За ґендерну рівність!» як реакція на кризову ситуацію(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Колос, ЛарисаСеред семи основних напрямів розвитку, які визначила для себе наша держава в документі «Цілі Розвитку Тисячоліття Україні», на третьому місці знаходиться досягнення ґендерної рівності. З вирішенням цього питання тісно пов’язані й інші напрями, такі як подолання бідності, зменшення дитячої смертності, поліпшення здоров’я матерів, обмеження поширення ВІЛ-СНІДУ.Item Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Суслова, Тетяна; Співаковський, СергійУ статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.Item Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall Rating. Починаючи з осені 2009 р. Kwendi Impact Studies протестував сприйняття аудиторією споживачів понад 500 телевізійних рекламних роликів.Item Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-03)Ми публікуємо четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу ера "Багато багатьом". У частині 4 ми намагались розкрити основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю. Матеріал підготовлено на основі звіту, опублікованого Міжнародною мережею агентств молодіжного маркетингу Youth Research Partners. Фіналізовував звіт Грехем Браун директор Mobile Youth; офіційний партнер мережі в Україні трендвочинговое агентство InTrends. Звіт складається з п'яти частин і нараховує понад 343 слайдів, в яких відображено 50 ключових трендів, що виявили себе по всьому світу протягом останніх десяти років. Матеріал, опублікований у частині 4, допоможе поглянути на світ очима молодих людей з різних куточків планети і встановити необхідний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією.Item Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Лилик, СергійУ сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх ефективності, а також ефективності освітньої сфери в цілому.