Випуск № 39
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 39 by Author "Pavlenko, Olexander"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Павленко, Олександр Вадимович; Pavlenko, Olexander; Павленко, Александр ВадимовичАвтором досліджено розвиток політичного маркетингу як науки та систематизовано існуючі погляди щодо сутності політичного маркетингу. У статті проаналізовано та систематизовано сучасні концепції, що фокусують увагу на спільних рисах маркетингу товарів (послуг) і політичного маркетингу, які є наступними: наявність покупців, продавців і продукту; моделі поведінки споживачів; ринкова сегментація та товарний мікс; концепція іміджу товару; стратегії лояльності до бренду; процеси та процедури розробки товару; концепція товару; позиціонування товару.