2022 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2022 рік by Author "Барабась, Дмитро Олександрович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління брендом бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06) Гузеря, Микита Сергійович; Huzeria, Mykyta; Барабась, Дмитро ОлександровичВ роботі розкрито проаналізовано сучасне розуміння сутності та значення брендів та брендингу; ідентифіковано технологію та особливості формування та розвитку бренду бізнес-організації; здійснено діагностику позицій основного бренду та визначено переваги та можливості в майбутньому; оцінено привабливості бренду та ефективності бренд-менеджменту; розроблено напрями посилення управління та просування бренду бізнес-організації. The modern analysis of the essence and meaning of brands and branding is analyzed in the work; identified technology and features of business organization brand formation and development; the diagnostics of the main brand positions were carried out and the advantages and opportunities in the future were determined; evaluated the attractiveness of the brand and the effectiveness of brand management; directions of strengthening the management and brand promotion of the business organization have been developed.