№ 5 (110) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (110) вересень – жовтень by Author "Бучинська, Олена"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Еволюція жіночих та чоловічих образів в рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Бучинська, ОленаБренд не просто дозволяє споживачеві ідентифікувати товар або послугу, а й часто стає найдорожчим активом компанії. Якщо на початку історії ринковий асортимент складався із товарів, які мали назву ідентичну до назви продукту, тим самим не створюючи психологічного та емоційного зв’язку із споживачем, то сучасні бренди продають мрії, статус, щастя...Усі комунікації бренду, у тому числі реклама, не лише інформують споживача про які-небудь властивості товару, а залучають до того стилю життя, якому найбільшою мірою відповідає чітко вибудований бренд (зростає іміджева складова в рекламі).