№ 5 (110) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (110) вересень – жовтень by Author "Принько, Мар’яна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сценарії співпраці підприємств реального сектору економіки з неприбутковими організаціями на засадах соціально-відповідального маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018) Ковальчук, Світлана; Принько, Мар’янаСценарії співпраці підприємств реального сектору економіки базуються на дослідженні ставлення та політики останніх щодо такої співпраці. Підприємства, в залежності від внутрішньої політики щодо співпраці з неприбутковими організаціями поділені на такі групи: «Антагоніст», «Індиферент», «Провайдер». Для кожної групи проаналізований та запропонований власний сценарій щодо співпраці із неприбутковою організацією: «пасивна лояльність», «вибіркова залученність», «цілковита лояльність». Розроблені критерії віднесення підприємства до відповідної групи та надані рекомендації для неприбуткових організацій щодо шляхів побудови співпраці з підприємствами різних груп.