Випуск № 2 (10)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 2 (10) by Author "Shchetinina, Liudmila"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Ментальне здоров’я персоналу в умовах карантинних обмежень(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Рудакова, Світлана Григорівна; Rudakova, Svitlana; Рудакова, Светлана Григорьевна; Щетініна, Людмила Валеріївна; Shchetinina, Liudmila; Щетинина, Людмила Валерьевна; Данилевич, Наталія Станіславівна; Danylevych, Nataliia; Данилевич, Наталия Станиславовна; Касяненко, Ярослав Анатолійович; Kasianenko, Yaroslav; Касяненко, Ярослав Анатольевич; Кицак, Тарас Григорович; Kytsak, Taras; Кицак, Тарас ГригорьевичУ статті розглядаються підходи до управління станом ментального здоров’я персоналу в умовах карантинних обмежень на основі людиноорієнтованих цінностей. Мета дослідження – провести аналіз сучасних факторів впливу на стан ментального здоров’я персоналу як важливої управлінської проблеми, вирішення якої передбачає використання інноваційних методів та управлінських практик щодо його збереження та поліпшення. У процесі проведеного дослідження обґрунтовано необхідність оцінювання факторів негативного впливу на ментальне здоров’я персоналу з метою їх усунення або зниження їх дії. Доведено, що забезпечення ментального здоров’я персоналу є одним з головних завдань організацій, оскільки соціально-економічні втрати від його погіршення є значними. В ході дослідження теоретичних підходів до оцінювання показників стану ментального здоров’я персоналу сформовано власну точку зору на цінність та актуальність його збереження для організацій; визначено вагомість його впливу на продуктивності праці персоналу. Методом соціологічного дослідження визначено, що в умовах дистанційного режиму в період карантину поширені такі фактори (причини) стресу як: понаднормова робота, робота без перерв, низький рівень визнання та винагороди, відсутність гарантій зайнятості, недостатня підтримка керівників, менеджерів та\або колег, висока емоційна включеність працівників, погана комунікація, негативно впливають на стан ментального здоров’я та продуктивність праці персоналу. Розроблені підходи до поліпшення ментального здоров’я персоналу на основі інноваційних управлінських практик. The article considers the approaches to the management of the mental health of staff in the context of quarantine restrictions based on human-oriented values. The purpose of the study is to analyze the current factors influencing the mental health of staff as an important management problem, the solution of which involves the use of innovative methods and management practices for its preservation and improvement. The study substantiated the need to assess the factors of negative impact on the mental health of staff in order to eliminate them or reduce their effects. It has been proven that ensuring the mental health of staff is one of the main tasks of organizations, as the socio-economic losses from its deterioration are significant. In the course of research of theoretical approaches to an estimation of indicators of a condition of mental health of the personnel the own point of view on value and urgency of its preservation for the organizations is formed; the importance of its impact on staff productivity is determined. The method of sociological research determined that in the conditions of remote regime during quarantine such factors (causes) of stress as: overtime, work without breaks, low level of recognition and remuneration, lack of employment guarantees, insufficient support of managers, managers and / or colleagues, high emotional involvement of employees, poor communication, negatively affect the mental health and productivity of staff. Approaches to improving the mental health of staff based on innovative management practices have been developed.Item Освітньо-науковий потенціал Запорізької області: характеристика та орієнтири його формування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Антонюк, Валентина П.; Antoniuk, Valentyna; Щетініна, Людмила Валеріївна; Shchetinina, Liudmila; Щетинина, Людмила ВалерьевнаДля України принципово важливим є подолання дисбалансу в розвитку регіонів, серед яких і Запорізька область. Її інноваційний розвиток можливий лише завдяки формуванню і реалізації освітньо-наукового потенціалу. Тому метою статті є аналіз стану освіти і науки у Запорізькій області та обґрунтування необхідності розробки програми їх розвитку. Об’єктом дослідження є освітньо-науковий потенціал Запорізької області. Аналіз стану середньої освіти проводився за результатами проходження ЗНО порівняно з результатами ЗНО в країні. Так, було встановлено, що: значна частка випускників шкіл не подолали визначений мінімальний поріг; високий рівень оцінювання (160-200 балів) з більшості предметів отримали менше 20% учнів; зменшується частка осіб, які складають ЗНО з таких важливих дисциплін як фізика, хімія; частка тестів з високими оцінками в Україні є більшою, ніж в Запорізькій області. Рейтинг Запорізької області за станом середньої та професійно-технічної освіти зменшився за 2013–2016 рр. з 3 місця до 6 місця. Зміни в стані вищої освіти стосувалися зменшення чисельності абітурієнтів та кількості закладів. В цілому, Запорізька область має задовільний інноваційний потенціал, але перешкодами у його реалізації є: недостатнє фінансування науково-дослідної роботи, наукова пасивність молоді, а також зменшення кадрового потенціалу у науковій сфері. Ці перешкоди дають можливість конкретизувати орієнтири розвитку освітньо-наукового потенціалу. В стратегії розвитку регіону визначено загальні напрями розвитку системи освіти, але досягнення її реального розвитку вимагає визначення програми заходів. В програмі слід приділити увагу модернізації матеріально-технічної та навчально-методичної бази шкіл, забезпеченню повної укомплектованості шкіл високопрофесійними педагогічними кадрами, підвищенню рівня їх кваліфікації і матеріального стимулювання, підтримці та розвитку STEM-освіти. It is fundamentally important for Ukraine to overcome the imbalance in the development of regions, including Zaporizhzhia region. Its innovative development is possible only through the formation and implementation of educational and scientific potential. Therefore, the article aims to analyze the state of education and science in the Zaporizhzhia region and justify the need to develop a program for their development. The object of research is the educational and scientific potential of Zaporizhzhia region. The analysis of the state of secondary education was carried out based on the results of the independent external evaluation in comparison with the results of the independent external evaluation in the whole country. Thus, it was found out that: a significant proportion of school graduates did not exceed a certain minimum threshold; less than 20% received a high level of assessment (160-200 points) in most subjects; the share of pupils who make IET in such important disciplines as physics, chemistry decreases; the share of tests with high scores in Ukraine is higher than in Zaporizhzhia region. The rating of Zaporizhzhia region according to the state of secondary and professional education is decreased in 2013–2016 from 3rd to 6th place. Changes in the state of higher education concerned a decrease in the number of applicants and the number of institutions. In general, Zaporizhzhia region has a satisfactory innovation potential, but obstacles to its implementation are insufficient funding for research, scientific passivity of young people, as well as a decrease in human resources in the scientific field. The development strategy of the region defines the general directions of development of the education system, but the achievement of its real development requires the specification of measures in the relevant program. The program should pay attention to the modernization of material, technical and educational base of schools, ensuring full staffing of schools with highly professional teachers, improving their skills and material incentives, support and development of STEM education.