2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Вонберг, Тетяна Вікторівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності рекрутингу персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Огірняк, Юліанія Юріївна; Ohirniak, Yulianiia; Вонберг, Тетяна ВікторівнаРобота складається з 3 розділів. Метою магістерської роботи є визначення основних напрямів удосконалення процесу рекрутингу персоналу на прикладі досліджуваної організації. Підвищення ефективності рекрутингу персоналу є надзвичайно актуальною та важливою задачею для будь-якого підприємства чи організації в сучасному бізнес-середовищі. Швидкі зміни на ринку праці, динамічний розвиток технологій, а також зростаюча конкуренція за талановитими фахівцями створюють серйозні виклики для компаній у пошуку та залученні висококваліфікованих кадрів. Однією з ключових причин актуальності підвищення ефективності рекрутингу є вплив глобальних тенденцій на ринок праці. Зміни в структурі робочої сили, такі як зростання кількості фрілансерів і роботизація, вимагають від роботодавців нових стратегій пошуку та відбору кандидатів. Ефективний рекрутинг також дозволяє організаціям більше уваги приділити адаптації культури компанії, що є критично важливим для залучення та утримання талановитих співробітників. The work consists of 3 sections. The purpose of the master's work is to determine the main areas of improvement of the personnel recruiting process on the example of the researched organization. Increasing the efficiency of personnel recruitment is an extremely relevant and important task for any enterprise or organization in the modern business environment. Rapid changes in the labor market, dynamic development of technologies, as well as growing competition for talented specialists create serious challenges for companies in finding and attracting highly qualified personnel. One of the key reasons for the urgency of improving recruiting efficiency is the impact of global trends on the labor market. Changes in the structure of the workforce, such as the increase in the number of freelancers and robotization, require new strategies for finding and selecting candidates from employers. Effective recruiting also allows organizations to focus more on adapting company culture, which is critical to attracting and retaining talented employees.Item Формування концепції бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Зубова, Юлія Вікторівна; Zubova, Yuliia; Вонберг, Тетяна ВікторівнаРобота присвячена темі «Формування концепції бренду роботодавця». Об'єктом дослідження є процес формування концепції бренду роботодавця. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти в дослідженні формування концепції бренду роботодавця та пошук резервів щодо підвищення ефективності. Метою магістерської роботи є аналіз теоретичних аспектів та проведення аналізу формування концепції бренду роботодавця; розробка на основі проведеного аналізу механізму підвищення ефективності. У роботі розглядається: Розділ 1 - Теоретико-методичні основи дослідження бренду роботодавця; Завдання, які постають: 1.Дослідити сутність бренду роботодавця та визначити особливості побудови 2.Виокремити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити методичні аспекти в дослідженнях ефективності процесу формування бренду роботодавця Розділ 2 – Аналіз процесу формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг»; 1.Проаналізувати процес формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг» 2.Оцінити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити ефективність процесу формування бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». Розділ 3 – Рекомендації щодо удосконалення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». 1.Сформувати програму заходів щодо поліпшення процесу формування бренду роботодавця 2.Оцінити ефективність запропонованих заходів. Результатом проведеного дослідження стали запропоновані заходи щодо поліпшення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «ФЦ «Оберіг», а також запропоновані заходи щодо оцінки ефективності. The work is devoted to the topic "Formation of the employer brand concept". The object of the study is the process of formation of the employer brand concept. The subject of the research is theoretical and practical aspects in the study of the formation of the concept of the employer brand and the search for reserves for improving efficiency. The purpose of the master's work is to analyze theoretical aspects and carry out an analysis of the formation of the concept of the employer's brand; development based on the analysis of the efficiency improvement mechanism. The work considers: Chapter 1 - Theoretical and methodological foundations of employer brand research; Tasks that appear: 1. Investigate the essence of the employer's brand and determine the peculiarities of the construction 2. To single out factors influencing the formation of the employer's brand 3. Investigate methodological aspects in studies of the effectiveness of the employer brand formation process Chapter 2 – Analysis of the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC; 1. To analyze the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC 2. To evaluate the influencing factors on the formation of the employer's brand 3. Investigate the effectiveness of the process of forming the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. Chapter 3 - Recommendations for improving the process of forming the concept of the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. 1. Create a program of measures to improve the employer brand formation process 2. Assess the effectiveness of the proposed measures. As a result of the conducted research, measures were proposed to improve the process of forming the employer brand concept of FC Oberig LLC, as well as measures to evaluate efficiency were proposed.