2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Title
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінювання персоналу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Купріян, Марія Вадимівна; Kupriian, Mariia; Білик, Ольга МиколаївнаОдним з основних та найбільш актуальним на сьогоднішній день інструментом управління персоналом є його оцінювання, адже всі управлінські рішення грунтуються на основі результатів оцінювання. Оцінювання персоналу - це комплексний і систематичний процес збору, аналізу інформації про працівника, та виявлення відповідності між професійними компетентностями, знаннями, навичками, особистими якостями і певними встановленими вимогами (еталонами, стандартами) організації. Один із критичних етапів у процесі оцінювання персоналу полягає у виборі підходів до оцінювання працівників. Вибір таких методів повинен враховувати унікальні особливості самої організації, її вид діяльності, стадію життєвого циклу, а також специфіку роботи конкретних працівників, яких оцінюють. One of the main and most relevant personnel management tools today is its evaluation, because all management decisions are based on the results of the evaluation. Personnel evaluation is a complex and systematic process of collecting, analyzing information about the employee, and identifying the correspondence between professional competencies, knowledge, skills, personal qualities and certain established requirements (references, standards) of the organization. One of the critical stages in the process of personnel evaluation is the selection of approaches to employee evaluation. The choice of such methods should take into account the unique features of the organization itself, its type of activity, the stage of the life cycle, as well as the specifics of the work of specific employees who are evaluated.Item Підвищення ефективності рекрутингу персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Огірняк, Юліанія Юріївна; Ohirniak, Yulianiia; Вонберг, Тетяна ВікторівнаРобота складається з 3 розділів. Метою магістерської роботи є визначення основних напрямів удосконалення процесу рекрутингу персоналу на прикладі досліджуваної організації. Підвищення ефективності рекрутингу персоналу є надзвичайно актуальною та важливою задачею для будь-якого підприємства чи організації в сучасному бізнес-середовищі. Швидкі зміни на ринку праці, динамічний розвиток технологій, а також зростаюча конкуренція за талановитими фахівцями створюють серйозні виклики для компаній у пошуку та залученні висококваліфікованих кадрів. Однією з ключових причин актуальності підвищення ефективності рекрутингу є вплив глобальних тенденцій на ринок праці. Зміни в структурі робочої сили, такі як зростання кількості фрілансерів і роботизація, вимагають від роботодавців нових стратегій пошуку та відбору кандидатів. Ефективний рекрутинг також дозволяє організаціям більше уваги приділити адаптації культури компанії, що є критично важливим для залучення та утримання талановитих співробітників. The work consists of 3 sections. The purpose of the master's work is to determine the main areas of improvement of the personnel recruiting process on the example of the researched organization. Increasing the efficiency of personnel recruitment is an extremely relevant and important task for any enterprise or organization in the modern business environment. Rapid changes in the labor market, dynamic development of technologies, as well as growing competition for talented specialists create serious challenges for companies in finding and attracting highly qualified personnel. One of the key reasons for the urgency of improving recruiting efficiency is the impact of global trends on the labor market. Changes in the structure of the workforce, such as the increase in the number of freelancers and robotization, require new strategies for finding and selecting candidates from employers. Effective recruiting also allows organizations to focus more on adapting company culture, which is critical to attracting and retaining talented employees.Item Підвищення ефективності управління персоналом в організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Катруха, Ярина Віталіївна; Katrukha, Yaryna; Столярук, Христина СергіївнаПитання професійного та кар'єрного розвитку персоналу є вкрай актуальною у сучасних умовах. Швидкі технологічні зміни, глобалізація економіки та зміни в соціальних умовах праці вносять значні зміни на ринку праці. Нестабільність у працевлаштуванні, поява нових професій, вимоги до знань та навичок роблять необхідним постійний професійний розвиток персоналу. Компанії розуміють важливість інвестування в кар'єрний розвиток свого персоналу для підвищення продуктивності та ефективності діяльності. Професійно розвинуті працівники мають великий вплив на успіх бізнесу, сприяючи впровадженню нововведень і оптимізації процесів. Таким чином, дослідження та розуміння теми професійного та кар'єрного розвитку персоналу є критичним для адаптації працівників до змін та досягнення успіху на сучасних ринках праці. The issue of professional and career development of personnel is extremely relevant in modern conditions. Rapid technological changes, globalization of the economy, and changes in social working conditions are bringing significant changes to the labor market. Instability in employment, emergence of new professions, requirements for knowledge and skills make continuous professional development of personnel necessary. Companies understand the importance of investing in the career development of their personnel to increase productivity and efficiency. Professionally developed employees have a great influence on the success of a business, contributing to the introduction of innovations and optimization of processes. Thus, research and understanding of the topic of professional and career development of personnel is critical for adapting employees to changes and achieving success in today's labor markets.Item Підвищення лояльності персоналу в організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Юраш, Руслана Сергіївна; Yurash, Ruslana; Василик, Алла ВолодимирівнаВ умовах конкурентного середовища на ринку праці, проблема утримання кваліфікованих кадрів на підприємстві є доволі гострою та залежить від здатності організації створити та зберегти належний рівень лояльності персоналу, а також забезпечувати постійне її підвищення. Висока лояльність персоналу сприятиме зниженню плинності кадрів, підвищенню продуктивності діяльності організації, збільшенню прибутків, та покращенню бренда організації як роботодавця. Лояльність персоналу – це доброзичливе, коректне, щире, шанобливе відношення працівника до керівництва, колег, інакших осіб, їх дій, до компанії загалом; усвідомлене виконання співробітником своєї роботи відповідно до цілей і задач компанії і в інтересах компанії, а також дотримання її норм, правил і зобов'язань. In the conditions of a competitive environment on the labor market, the problem of retaining qualified personnel at the enterprise is quite acute and depends on the ability of the organization to create and maintain an appropriate level of employee loyalty, as well as to ensure its constant improvement. High employee loyalty will contribute to reducing staff turnover, increasing the productivity of the organization, increasing profits, and improving the brand of the organization as an employer. Employee loyalty is a benevolent, correct, sincere, respectful attitude of an employee to management, colleagues, other persons, their actions, to the company in general; conscious performance by the employee of his work in accordance with the goals and objectives of the company and in the interests of the company, as well as compliance with its norms, rules and obligations.Item Підвищення привабливості роботодавця на внутрішньому та зовнішньому ринках праці(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Щербак, Катерина Вадимівна; Shcherbak, Kateryna; Кирилюк, Володимир ВікторовичДана робота присвячена вивченню стратегій підвищення привабливості роботодавця як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках праці. Актуальність дослідження полягає в тому, що сучасний світ переживає швидкі та важливі зміни в робочому середовищі, які вимагають від роботодавців постійного адаптування та підвищення конкурентоспроможності. Однією з ключових стратегій для досягнення цього є підвищення привабливості роботодавця на внутрішньому та зовнішньому ринках праці. Автор досліджує ключові аспекти, що впливають на привертання талановитих співробітників. Робота також розглядає внутрішні стратегії підвищення мотивації та задоволеності працівників. Отримані висновки можуть бути використані роботодавцями для ефективного залучення та утримання висококваліфікованих кадрів. This work is dedicated to studying strategies for enhancing employer attractiveness in both internal and external labor markets. The relevance of the research lies in the fact that the modern world is undergoing rapid and significant changes in the work environment, requiring employers to constantly adapt and enhance competitiveness. One of the key strategies for achieving this is increasing employer attractiveness in both internal and external labor markets. The author explores key aspects influencing the attraction of talented employees. The work also examines internal strategies for increasing employee motivation and job satisfaction. The findings can be utilized by employers for the effective attraction and retention of highly qualified personnel.Item Управління розвитком персоналу на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Мілішкевич, Ольга Сергіївна; Milishkevych, Olha; Кир’янова, Олена ВікторівнаВисокий рівень управління розвитком персоналу на підприємстві є одним з головних чинників економічного успіху організацій, важливим елементом збереження людського капіталу та підвищення продуктивності бізнесу. Саме інтелектуальні організації, які постійно розвивають компетентності свого персоналу на основі нових знань та навичок, є найбільш успішними та конкурентоспроможними. В сучасних умовах розвиток персоналу повинен бути безперервний, тому важливо сформувати якісну та чітку систему корпоративного навчання. Метою роботи є вдосконалення теоретичних і практичних засад управління розвитком персоналу, завданнями - розкрити сутність та роль розвитку персоналу; обґрунтувати підходи щодо організації системи управління розвитком персоналу; визначити критерії та показники ефективності розвитку персоналу. У роботі систематизовано методичні підходи щодо системи управління розвитку персоналу досліджуваного підприємства через організацію центру розвитку працівників. Впровадження Центр Розвитку Працівників сприятиме ефективному та системному розвитку працівників, надаючи їм можливості для зростання та досягнення успіху в організації. A high level of personnel development management at an enterprise is one of the main factors of economic success of organisations, an important element of human capital preservation and business productivity. It is the intelligent organisations that constantly develop the competencies of their staff based on new knowledge and skills that are the most successful and competitive. In today's environment, staff development should be continuous, so it is important to create a high-quality and clear corporate training system. The aim of the work is to improve the theoretical and practical foundations of staff development management, the objectives are to reveal the essence and role of staff development; to substantiate approaches to organising a staff development management system; to determine criteria and indicators of staff development efficiency. The work systemises methodological approaches to the staff development management system of the researched enterprise through the organisation of an employee development centre. Implementation of the Employee Development Centre will contribute to the effective and systematic development of employees, providing them with opportunities for growth and success in the organisation.Item Формування концепції бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Зубова, Юлія Вікторівна; Zubova, Yuliia; Вонберг, Тетяна ВікторівнаРобота присвячена темі «Формування концепції бренду роботодавця». Об'єктом дослідження є процес формування концепції бренду роботодавця. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти в дослідженні формування концепції бренду роботодавця та пошук резервів щодо підвищення ефективності. Метою магістерської роботи є аналіз теоретичних аспектів та проведення аналізу формування концепції бренду роботодавця; розробка на основі проведеного аналізу механізму підвищення ефективності. У роботі розглядається: Розділ 1 - Теоретико-методичні основи дослідження бренду роботодавця; Завдання, які постають: 1.Дослідити сутність бренду роботодавця та визначити особливості побудови 2.Виокремити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити методичні аспекти в дослідженнях ефективності процесу формування бренду роботодавця Розділ 2 – Аналіз процесу формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг»; 1.Проаналізувати процес формування бренду роботодавця компанії ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг» 2.Оцінити чинники впливу на формування бренду роботодавця 3.Дослідити ефективність процесу формування бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». Розділ 3 – Рекомендації щодо удосконалення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «Фінансовий центр «Оберіг». 1.Сформувати програму заходів щодо поліпшення процесу формування бренду роботодавця 2.Оцінити ефективність запропонованих заходів. Результатом проведеного дослідження стали запропоновані заходи щодо поліпшення процесу формування концепції бренду роботодавця ТОВ «ФЦ «Оберіг», а також запропоновані заходи щодо оцінки ефективності. The work is devoted to the topic "Formation of the employer brand concept". The object of the study is the process of formation of the employer brand concept. The subject of the research is theoretical and practical aspects in the study of the formation of the concept of the employer brand and the search for reserves for improving efficiency. The purpose of the master's work is to analyze theoretical aspects and carry out an analysis of the formation of the concept of the employer's brand; development based on the analysis of the efficiency improvement mechanism. The work considers: Chapter 1 - Theoretical and methodological foundations of employer brand research; Tasks that appear: 1. Investigate the essence of the employer's brand and determine the peculiarities of the construction 2. To single out factors influencing the formation of the employer's brand 3. Investigate methodological aspects in studies of the effectiveness of the employer brand formation process Chapter 2 – Analysis of the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC; 1. To analyze the process of formation of the employer brand of the company "Oberig Financial Center" LLC 2. To evaluate the influencing factors on the formation of the employer's brand 3. Investigate the effectiveness of the process of forming the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. Chapter 3 - Recommendations for improving the process of forming the concept of the employer brand of "Oberig Financial Center" LLC. 1. Create a program of measures to improve the employer brand formation process 2. Assess the effectiveness of the proposed measures. As a result of the conducted research, measures were proposed to improve the process of forming the employer brand concept of FC Oberig LLC, as well as measures to evaluate efficiency were proposed.Item Формування системи мотивації персоналу організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Швидка, Єва Сергіївна; Shvydka, Yeva; Леонтенко, Ольга МихайлівнаМотивація в організації - це суттєвий елемент успішного управління персоналом. Забезпечення працівників внутрішньою і зовнішньою мотивацією сприяє підвищенню продуктивності, задоволеності праці та досягненню поставлених цілей. Основні фактори мотивації включають розуміння цілей організації, справедливе визнання зусиль працівників, можливість професійного розвитку та створення сприятливого робочого середовища. Ефективна система мотивації сприяє збереженню талановитого персоналу та сприяє створенню позитивної корпоративної культури. Motivation in an organization is an essential element of successful HR management. Providing employees with intrinsic and extrinsic motivation helps to increase productivity, job satisfaction and achieve goals. Key motivational factors include understanding of the organization's goals, fair recognition of employees' efforts, opportunities for professional development, and a favorable working environment. An effective incentive system helps to retain talented staff and fosters a positive corporate culture.Item Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Дудник, Анжеліка Миколаївна; Dudnyk, Anzhelika; Маршавін, Юрій МиколайовичДудник А. М. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в організації. Спеціальність 073 Менеджмент, Освітня програма «Менеджмент персоналу». Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана. У роботі досліджено сутність та основні чинники формування соціально-психологічного клімату в колективі. Досліджено соціально-психологічний клімат та проаналізовано основні показники в організації АТ «Укрзалізниця», оцінено стан соціально-психологічного клімату на основі опитування працівників. Запропоновано рекомендації щодо формування сприятливого соціально-психологічного клімату та впровадження в діяльність організації сучасних методів його оцінювання. Dudnyk A. M. Formation of a favorable social and psychological climate in the organization. Specialty 073 Management, Educational program "Personnel Management". Kyiv National University of Economics named after V. Hetman. The work examines the essence and main factors of the formation of the social and psychological climate in the team. The socio-psychological climate was studied and the main indicators in the organization of JSC «Ukrzaliznytsia» were analyzed, the state of the socio-psychological climate was assessed on the basis of a survey of employees. Recommendations on the formation of a favorable socio-psychological climate and the introduction of modern methods of it’s assessment into the activities of the organization are proposed.Item Формування та розвиток корпоративної культури(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Давидюк, Ірина Віталіївна; Davydiuk, Iryna; Щетініна, Людмила ВалеріївнаКонкурентоспроможність будь-якої компанії визначається здатністю керівників чинити бажаний вплив на її персонал. Формальна посада керівника дає можливість повністю використати свій потенціал впливу на підлеглих тільки у випадку володіння керівником лідерськими компетентностями. Саме тому розвиток лідерства в компанії є важливою передумовою її успішності. The competitiveness of any company is determined by the ability of managers to exert the desired influence on its personnel. The formal position of a manager makes it possible to fully use his potential to influence subordinates only if the manager possesses leadership competencies. That is why the development of leadership in the company is an important prerequisite for its success.Item Інноваційні технології конкурсних процедур під час добору персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-05) Брацька, Марія Григорівна; Bratska, Mariia; Скібська, Катерина ОлександрівнаТема дослідження "Інноваційні технології конкурсних процедур під час добору персоналу" актуальна в умовах постійних змін в сучасному світі праці та високої конкуренції на ринку праці. Дослідження спрямоване на вивчення та аналіз впровадження інноваційних технологій у процесі відбору кандидатів для забезпечення ефективності та об'єктивності цього процесу. У роботі проведено огляд сучасних інструментів та методів, які використовуються в конкурсних процедурах при доборі персоналу, зокрема використання штучного інтелекту, аналізу даних, тестування здібностей та інших інноваційних підходів. Також буде досліджено позитивний та негативний вплив цих технологій на об'єктивність відбору, забезпечення рівних можливостей та різноманіття в робочому середовищі. Отримані результати можуть стати основою для розробки рекомендацій щодо оптимізації конкурсних процедур та вдосконалення використання інноваційних технологій для досягнення максимальної ефективності та об'єктивності у виборі кандидатів на ринку праці. The research topic "Innovative Technologies of Competitive Procedures in the Recruitment Process" is relevant in the context of constant changes in the modern world of work and high competition in the labor market. The research is aimed at studying and analyzing the introduction of innovative technologies in the process of selecting candidates to ensure the efficiency and objectivity of this process. The paper provides an overview of modern tools and methods used in competitive recruitment procedures, including the use of artificial intelligence, data analysis, aptitude testing and other innovative approaches. The positive and negative impact of these technologies on the objectivity of selection, equal opportunities and diversity in the work environment will also be explored. The findings can serve as a basis for developing recommendations for optimizing competitive procedures and improving the use of innovative technologies to achieve maximum efficiency and objectivity in the selection of candidates in the labor market.