Browsing by Author "Dannikov, Oleg"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Аргументи на користь «жорсткої» вертикальної інтеграції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег Владимирович; Іваськo, Інна Михайлівна; Ivasco, I. M.; Ивасько, И. М.Метою статті є дослідження: теоретичних і методологічних основ формування стратегій розвитку підприємств на вітчизняному товарному ринку; ефективність використання стратегії вертикальної інтеграції на засадах аналізу переваг її застосування. Предметом дослідження є обґрунтування концептуальних засад розвитку вітчизняних підприємств шляхом забезпечення довгострокових конкурентних переваг. Об’єктом дослідження є процес становлення та розвитку маркетингової діяльності та суб’єктів господарювання на вітчизняному товарному ринку.Item Вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег ВладимировичАвтором розглянуто питання маркетингового управління продажами у діяльності сучасних торговельно-посередницьких (оптово-роздрібних )підприємств України. Запропоновано методичні рекомендацій щодо вдосконалення процесу управління продажем з позицій маркетингового стратегічного планування.Item Оцінка факторів ситуаційного впливу на процес формування стратегій розвитку підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег ВладимировичМетою дослідження є розробка методології вивчення факторів ситуаційного впливу в процесі розробки маркетингової стратегії на вітчизняному ринку. На думку автора, стратегічний аналіз ринку повинен базуватись на визначенні пріоритетів у діяльності стратегічних бізнес-підрозділів підприємства з проекцією на ринок продажу з урахуванням впливу турбулентності зовнішнього середовища. Це передбачає розробку антикризових стратегічних рішень залежно від розвитку подій, для збалансування продуктового портфелю підприємства та нівелювання ризиків. Опрацювання резервної стратегії та альтернативних сценаріїв розвитку на випадок настання непередбачених ситуацій. Під «сценарієм розвитку» в даному випадку розуміється ймовірність зміни ситуації в майбутньому під впливом турбулентності зовнішнього середовища та опис бажаного варіанту розвитку розглянутих подій.Item Пропозиції щодо пріоритетних напрямів регулювання електронної комерції в міжнародній торгівлі у рамках СОТ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-10) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег Владимирович; Івасько, Інна Михайлівна; Ivasco, I. M.; Ивасько, Инна Михайловна; Пєтухова, Олена Анатоліївна; Petuhova, О. А.; Петухова, Елена АнатольевнаItem Розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-12) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег ВладимировичМетою цього дослідження є розробка методології вивчення глобалізації бізнесу в цілому, а також окремих аспектів, пов’язаних з антикризовими маркетинговими стратегічними рішеннями на зовнішніх ринках збуту та інформаційно-комунікативними проблемами глобалізації вітчизняного бізнесу, на тлі посилення кризових явищ в економіці країни. Основні завдання: розробка та реалізація антикризових програм розвитку вітчизняного бізнесу в процесі формування стратегій маркетингу як на внутрішньому, так і зовнішніх ринках збуту.Item Социально-ориентированное предпринимательство – катализатор развития инклюзивной экономики в Украине(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2018-05-18) Данников, Олег Владимирович; Dannikov, Oleg; Данніков, Олег ВолодимировичItem Цінність людського капіталу в системі маркетингового управління продажем торговельно-посередницького підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-03-11) Данніков, Олег Володимирович; Dannikov, Oleg; Данников, Олег ВладимировичАвтором розглядаються питання маркетингового управління продажем у діяльності сучасних торговельно-посередницьких (оптово-роздрібних) підприємств України. Ґрунтуючись на сучасних теоретичних засадах стратегічного маркетингу, з врахуванням специфіки та особливостей розвитку вітчизняних торговельно-посередницьких підприємств, автором удосконалено методичні рекомендації щодо формування маркетингової політики управління продажем та створення сприятливих передумов ефективної її реалізації на перспективу з позицій маркетингового стратегічного планування.