Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Communities & Collections
  • All of DSpace
  • English
  • Yкраї́нська
  • Log In
    or
    New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Danylchenko, Serhii"

Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
  • No Thumbnail Available
    Item
    Антропологія корпоративної культури як вияв стійкої конкурентної переваги в умовах війни
    (Хмельницький національний університет, 2024) Семенчук, Аліна Олександрівна; Semenchuk, Alina; Царьов, Віталій Миколайович; Tsarov, Vitalii; Самойленко, Андрій; Samoilenko, Andrii; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii
    Інтенсифікація розвитку світових ринків призводить до загострення конкуренції, яка характеризується боротьбою за споживача. Так зміна та підвищення вимог до якості продукції, ретельне вивчення уподобань споживача та формування конкурентних переваг змушують сучасні підприємства переглядати стратегію управління, в тому числі і корпоративну культуру, для досягнення вищої ефективності та відповідності сучасним вимогам. Тому трансформація корпоративної культури є необхідною умовою для успішної адаптації до викликів сьогодення. Корпоративна культура – це цінності, етика, бачення, поведінка та робоче середовище організації; це те, що робить її унікальною. І це впливає на все: від іміджу до залучення та утримання співробітників. Елементи корпоративної культури включають фізичне середовище організації, практику управління людськими ресурсами та трудові звички персоналу. У статті проаналізовані основні проблеми формування корпоративної культури підприємства в умовах війни, ідентифіковані характерні ознаки корпоративної культури та її роль у визначенні пріоритетів стратегічного управління з метою забезпечення конкурентних переваг підприємства. Corporate culture is an indicator of enterprise sustainability. It cannot be universal, because to build a strong corporate culture, it is necessary to create a unique environment that the company's staff supports and shares with management. But the conditions for the formation of such a culture during the war are complicated, therefore, by creating a unified system of norms and rules, forming common values in the work of employees of various departments, it is possible to preserve the corporate spirit of the enterprise. The intensification of the development of world markets leads to the intensification of competition, which is characterized by the struggle for the consumer. changing and increasing requirements for product quality, careful study of consumer preferences and the formation of competitive advantages force modern enterprises to revise their management strategy, including corporate culture, in order to achieve higher efficiency and compliance with modern requirements. Therefore, the transformation of corporate culture is a necessary condition for successful adaptation to today's challenges. Corporate culture is the organization's values, ethics, vision, behavior and work environment; this is what makes her unique. And it affects everything from image to employee engagement and retention. Elements of corporate culture include the organization's physical environment, human resource management practices, and staff work habits. The article analyzes the main problems of the formation of the corporate culture of the enterprise in the conditions of war, identifies the characteristic features of the corporate culture and its role in determining the priorities of strategic management in order to ensure the competitive advantages of the enterprise.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Економіка підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2005) Покропивний, Сергій Федорович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Федонін, Олексій Сергійович; Федонин, Алексей Сергеевич; Колот, Володимир Михайлович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Васильков, Володимир Георгійович; Vasilkov, V.; Васильков, Владимир Георгиевич; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталия Валентиновна; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
    У збірнику представлено практичні завдання та ситуації з усіх основоположних розділів економіки підприємства, методичні вказівки щодо розв’язування задач та аналізу ситуацій, а також відповіді до практичних завдань. Навчальний посібник призначено для аудиторних занять і самостійного вивчення дисципліни «Економіка підприємства», набуття практичних навичок прийняття науково обґрунтованих господарсько-управлінських рішень на підставі конкретних економічних розрахунків. У другому, переробленому та доповненому виданні головну увагу приділено завданням і практичним ситуаціям з організації, управління та регулювання діяльності підприємства, фінансово-економічної результативності й загальної ефективності виробництва, а також з антикризової системи господарювання.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Економіка підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Гончарова, Наталія Петрівна; Honcharova, Nataliia; Гончарова, Наталия Петровна; Мендрул, Олександр Гаррійович; Mendrul, Oleksandr; Мендрул, Александр Гарриевич; Васильков, Володимир Георгійович; Vasilkov, V.; Васильков, Владимир Георгиевич; Дзюбенко, Любов Миколаївна; Dziubenko, Liubov; Дзюбенко, Любовь Николаевна; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Дмитренко, Артем Иванович; Капарулін, Іван Сергійович; Kaparulin, Ivan; Капарулин, Иван Сергеевич; Криворучкіна, Олена Володимирівна; Kryvoruchkina, Olena; Криворучкина, Елена Владимировна; Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Норіцина, Наталія Іванівна; Noritsyna, Nataliia; Норицына, Наталия Ивановна; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатольевна; Позняк, Сергій Володимирович; Pozniak, Serhii; Позняк, Сергей Владимирович; Приходько, Людмила Миколаївна; Pryhodko, Liudmyla; Приходько, Людмила Николаевна; Ревуцька, Наталія Віталіївна; Revutska, Nataliia; Ревуцкая, Наталия Витальевна; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталия Валентиновна; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Шергина, Лидия Антоновна; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович; Юр’єва, О. Г.
    У навчально-методичному посібнику відповідно до нормативної програми комплексно і послідовно викладено теоретико-методичні та прикладні аспекти формування, функціонування й розвитку економіки підприємства. Разом з розгорнутою програмою курсу посібник всебічно висвітлює кожну тему дисципліни у визначеній послідовності елементів: методичні поради до вивчення теми, терміноло-гічний словник, рекомендована література, план семінарського заняття, навчальні завдання для самостійної роботи студентів (вправи, приклади, задачі; питання для дискусій; орієнтовна тематика рефератів, тестові завдання для самоперевірки знань). Окремі розділи посібника висвітлюють систему оцінювання теоретичних знань та практичних навичок студентів; тематику курсових робіт та методичні вказівки до їх виконання; завдання для студентів заочної форми навчання.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Засоби мотивації студентів до участі у фахових олімпіадах та наукових конференціях
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02) Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович; Царьов, Віталій Миколайович; Царёв, Виталий Николаевич
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні положення методики формування системи управління ефективністю підприємства
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007-02) Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
  • No Thumbnail Available
    Item
    Неоекономіка та імперативи розвитку підприємництва
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Кукоба, Володимир Павлович; Kukoba, Volodymyr; Кизенко, Олена Олександрівна; Kyzenko, Olena; Колот, Анатолій Михайлович; Kolot, Anatolii; Герасименко, Оксана Олександрівна; Herasymenko, Oksana; Андрющенко, Катерина Анатоліївна; Andriushchenko, Kateryna; Бесараб, Світлана Олексіївна; Besarab, Svitlana; Бігунов-Новіков, Леонід Юрійович; Bihunov-Novikov, Leonid; Бойченко, Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бортнік, Анастасія Миколаївна; Bortnik, Anastasiia; Будяєв, Максим Олександрович; Budiaiev, Maksym; Вострякова, Валентина Юріївна; Vostriakova, Valentyna; Гребешкова, Олена Миколаївна; Hrebeshkova, Olena; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Долгова, Людмила Іванівна; Dolhova, Liudmyla; Жукова, Л. Л.; Кирилюк, Оксана Василівна; Kyryliuk, Oksana; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Ковтун, Віта Петрівна; Kovtun, Vita; Коденська, Ю. П.; Кондаревич, В. Б.; Коцюба, Олексій Станіславович; Kotsiuba, Oleksii; Кужель, Марина Юріївна; Kuzhel, Maryna; Кузьменко, Олена Михайлівна; Kuzmenko, Olena; Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, Volodymyr; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лєзіна, Анастасія Володимирівна; Liezina, Anastasiia; Лігоненко, Лариса Олександрівна; Lihonenko, Larysa; Малярчук, Ольга Георгіївна; Maliarchuk, Olha; Махова, Галина Вікторівна; Makhova, Halyna; Мельникова, Олександра Анатоліївна; Melnykova, Oleksandra; Мисилюк, В. В.; Оберемчук, Валентина Феодосіївна; Oberemchuk, Valentyna; Паздрій, Віталій Ярославович; Pazdrii, Vitalii; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петрова, Д. С.; Плющ, О. Б.; Рапута, Катерина Олегівна; Raputa, Kateryna; Рудь, В. М.; Смирнов, Євген Валерійович; Smyrnov, Yevhen; Смирнов, Євген Євгенович; Smyrnov, Yevhen; Теплюк, Марія Анатоліївна; Tepliuk, Mariia; Тетерук, К.; Царьов, Віталій Миколайович; Tsarov, Vitalii; Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Олег Анатолійович; Shvydanenko, Oleh; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Якушева, Наталія Валентинівна; Yakusheva, Nataliia; Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna
    У монографії висвітлено результати багаторічних досліджень ключових сучасних проблем розвитку підприємництва. У ній органічно поєднується широкий спектр теоретичних концепцій, новітніх методів та емпіричних даних для повного та всебічного розкриття як наукового значення, так і практичної цінності розвитку підприємництва на поточному етапі трансформації суспільних відносин. Структурно монографію побудовано за принципом «поділу за різновидами підприємництва»: досліджено детермінанти розвитку всіх напрямів підприємницької діяльності, зміни у виробничому підприємництві, активізацію інноваційного підприємництва, проблеми розвитку високоінтелектуальних та інформаційних технологій, соціально-трудовий формат підприємництва в умовах неоекономіки, особливості розвитку соціального підприємництва, методи функціонування підприємництва в креативній індустрії. Для науковців, аспірантів, викладачів і студентів економічних вищих навчальних закладів, слухачів магістерських програм, центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації, а також широкого загалу, який цікавиься проблемами сучасного розвитку підприємництва.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особенности применения показателя экономической добавленной стоимости (EVA) при определении эффективности деятельности предприятия
    (Минский инновационный университет, 2013-02-25) Данильченко, Сергей Станиславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергій Станіславович
    В статье рассмотрена необходимость применения в управленческой деятельности предприятий концепции экономической добавленной стоимости (EVA). Приведена укрупненная классификация видов стоимости предприятия в зависимости от заинтересованных участников предпринимательской деятельности. Проанализирована методика расчета экономической добавленной стоимости. Предложены новые возможности применения результата определения экономической добавленной стоимости разными участниками предпринимательской деятельности. Приведена логика построения комплексного подхода и бизнес-модели, ориентированных на стоимость бизнеса.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Особливості оцінювання ефективності діяльності підприємства за показником економічної доданої вартості (EVA)
    (Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», 2011) Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
    В статті розглянуто необхідність застосування в управлінській діяльності підприємств концепції економічної доданої вартості (EVA). Приведена укрупнена класифікація видів вартості підприємства в залежності від зацікавлених сторін підприємницької діяльності.Проаналізована методика розрахунку економічної доданої вартості. Запропоновано нові можливості застосування результату визначення економічної доданої вартості різними учасниками підприємницької діяльності.
  • No Thumbnail Available
    Item
    Роль та завдання підприємця у досягненні економічної ефективності виробництва соняшникової олії
    (Хмельницький національний університет, 2024) Самойленко, Андрій; Samoilenko, Andrii; Царьов, Віталій Миколайович; Tsarov, Vitalii; Семенчук, Аліна Олександрівна; Semenchuk, Alina; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii
    У статті розглянуто наукові підходи до визначення ролі і завдань підприємця у досягненні ефективності господарської діяльності. Встановлено, що власник має відігравати ключову роль в управлінні та приймати участь у розробці правильної бізнес-моделі, системи бізнес-планування, побудові корпоративної культури, раціоналізації виробничої, комерційної, інвестиційної, фінансової роботи підприємства. На основі проведеного дослідження зроблено узагальнення, згідно якого власнику потрібно проявити характерні навички, здібності та інтуїцію для забезпечення прибутковості свого бізнесу по виробництву соняшникової олії, в цьому полягає його головна роль серед інших учасників. Не залежно від рівня присутності підприємця у бізнес-діяльності, він виконує різні завдання для безперервності виробничих процесів, реалізації продукції та формування певних показників ефективності. До основних завдань власника підприємства по виробництву соняшникової олії запропоновано відносити: ведення перемовин із учасниками зовнішнього середовища; участь у ціновій політиці на сировину та готову продукцію; виявлення перспективних напрямів розвитку виробничої інфраструктури; контроль переробки насіння соняшнику та виходу продукції; визначення доцільності проведення капітальних ремонтів виробничих потужностей і оновлення обладнання; контроль податкового навантаження; участь у визначенні обсягів фінансування діяльності, пошук джерел фінансування; контроль економічних показників; контроль грошових потоків; визначення перспективних планів функціонування бізнесу; погодження доцільності впровадження інновацій; участь у обґрунтуванні інноваційно-інвестиційних проектів; затвердження основних положень маркетингової роботи; погодження ринків збуту, цін реалізації продукції, персональних умов продажу для окремих покупців; участь в обґрунтуванні розмірів складських потужностей; затвердження систем оплати праці; контроль соціальної відповідальності підприємства. The article examines scientific approaches to determining the role and tasks of an entrepreneur in achieving the efficiency of economic activity. It was established that the owner should play a key role in management and take part in the development of the correct business model, business planning system, building a corporate culture, rationalization of production, commercial, investment, and financial work of the enterprise. On the basis of the conducted research, a generalization is made, according to which the owner needs to show characteristic skills, abilities and intuition to ensure the profitability of his sunflower oil production business, this is his main role among other participants.Regardless of the level of the entrepreneur's presence in business activities, he performs various tasks for the continuity of production processes, the sale of products and the formation of certain performance indicators. The main tasks of the owner of the sunflower oil production enterprise include: conducting negotiations with the participants of the external environment; participation in the price policy for raw materials and finished products; identification of promising directions for the development of production infrastructure; control of sunflower seed processing and output; determining the expediency of carrying out capital repairs of production facilities and updating equipment; control of the tax burden; participation in determining the scope of financing activities, search for sources of financing; control of economic indicators; cash flow control; determination of prospective business operation plans; approval of the feasibility of introducing innovations; participation in the justification of innovation and investment projects; approval of the main provisions of marketing work; approval of sales markets, sales prices of products, personal terms of sale for individual buyers; participation in justifying the size of storage facilities; approval of payment systems; control of the social responsibility of the enterprise.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Сучасні особливості застосування чинника вартості в новітній концепції управління підприємством
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-10-21) Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
    Указано про особливості застосування концепції управління підприємством на основі оцінки його вартості. Звернуто увагу на наявність чинників, що формують вартість підприємства. Акцентовано на необхідності формування системи чинників вартості підприємства, що враховувала би основні чинники всіх методичних підходів до оцінки вартості підприємства.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Трансформація підходів до оцінювання ефективності фірми за критерієм економічної доданої вартості
    (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2010) Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
    У статті розглянуто необхідність застосування в управлінській діяльності підприємств концепції економічної доданої вартості. Приведена укрупнена класифікація видів вартості підприємства залежно від зацікавлених сторін підприємницької діяльності. Проаналізована методика розрахунку економічної доданої вартості. Запропоновано нові можливості застосування результату визначення економічної доданої вартості різними учасниками підприємницької діяльності.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Управління вартістю та конкурентоспроможністю підприємства задля забезпечення його стійкого розвитку
    (Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет, 2015) Позняк, Сергій Володимирович; Pozniak, Serhii; Позняк, Сергей Владимирович; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович
    В статті проаналізовано сутність управління вартістю підприємства. Представлена укрупнена залежність видів вартості підприємства та зацікавлених сторін підприємницької діяльності Визначені моделі вартісно орієнтованого управління та його функціональні складові, а також показники, що формують фактори вартості підприємства в рамках VBM моделей. Визначені елементи системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Представлена модель формування конкурентоспромож-ності/вартості підприємства з позиції теорії активації ресурсів і концепції управління вартістю.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Управління ефективністю функціонування і розвитку підприємств
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2016) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Рєпіна, Інна Миколаївна; Riepina, Inna; Репина, Инна Николаевна; Кукоба, Володимир Павлович; Kukoba, Volodymyr; Кукоба, Владимир Павлович; Ходакевич, Богдан Олександрович; Hodakevych, Bogdan; Ходакевич, Богдан Александрович; Вострякова, Валентина Юріївна; Vostriakova, Valentyna; Вострякова, Валентина Юрьевна; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Шергіна, Лідія Антонівна; Sherhina, Lidiia; Шергина, Лидия Антоновна; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталия Валентиновна; Гусєва, Ірина Юріївна; Huseva, Iryna; Гусева, Ирина Юрьевна; Данильченко, Сергій Станіславович; Danylchenko, Serhii; Данильченко, Сергей Станиславович; Дзюбенко, Любов Миколаївна; Dziubenko, Liubov; Дзюбенко, Любовь Николаевна; Дмитренко, Артем Іванович; Dmytrenko, Artem; Дмитренко, Артем Иванович; Долгова, Людмила Іванівна; Dolhova, Liudmyla; Долгова, Людмила Ивановна; Клименко, Світлана Михайлівна; Klymenko, Svitlana; Клименко, Светлана Михайловна; Ковтун, Віта Петрівна; Kovtun, Vita; Ковтун, Вита Петровна; Люшенко, Оксана Іванівна; Liushenkо, Oksana; Люшенко, Оксана Ивановна; Ямненко, Галина Євгенівна; Yamnenko, Halyna; Ямненко, Галина Евгеньевна; Кужель, Вячеслав Миколайович; Kuzhel, Vyacheslav; Кужель, Вячеслав Николаевич; Кузьменко, Олена Михайлівна; Kuzmenko, Olena; Кузьменко, Елена Михайловна; Литюга, Юлія Володимирівна; Lytiuha, Yuliia; Литюга, Юлия Владимировна; Кузьомко, Володимир Миколайович; Kuzomko, Volodymyr; Кузёмко, Владимир Николаевич; Кукоба, Олександр Володимирович; Kukoba, Oleksandr; Кукоба, Александр Владимирович; Андрющенко, Катерина Анатоліївна; Andriushchenko, Kateryna; Андрющенко, Екатерина Анатольевна; Швидка, Оксана Полікарпівна; Shvydka, Oksana; Норіцина, Наталія Іванівна; Noritsyna, Nataliia; Норицына, Наталия Ивановна; Петренко, Людмила Анатоліївна; Petrenko, Liudmyla; Петренко, Людмила Анатольевна; Позняк, Сергій Володимирович; Pozniak, Serhii; Позняк, Сергей Владимирович; Царьов, Віталій Миколайович; Tsarov, Vitalii; Царёв, Виталий Николаевич; Проскокова, Анна Юріївна; Proskokova, Anna; Проскокова, Анна Юрьевна; Семенчук, Аліна Олександрівна; Semenchuk, Alina; Семенчук, Алина Александровна; Смирнов, Євген Валерійович; Smyrnov, Yevhen; Смирнов, Евгений Валерьевич; Солов’янчик, Альона Володимирівна; Solovianchyk, Alona; Соловьянчик, Алёна Владимировна; Криворучкіна, Олена Володимирівна; Kryvoruchkina, Olena; Криворучкина, Елена Владимировна; Терентьєва, Олена Володимирівна; Terentieva, Olena; Терентьева, Елена Владимировна; Чухраєва, Наталія Миколаївна; Chukhraieva, Nataliia; Чухраева, Наталия Николаевна; Тонюк, Марина Олександрівна; Toniuk, Maryna; Тонюк, Марина Александровна; Бутнік-Сіверський, Олександр Борисович; Butnik-Siverskyi, Oleksandr; Бутник-Сиверский, Александр Борисович; Бойченко, Катерина Степанівна; Boichenko, Kateryna; Бойченко, Екатерина Степановна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiuk, Oleksii; Олексюк, Алексей Иванович
    У монографії органічно поєднується загальнонауковий і предметно спеціалізований методичний інструментарій, який за емпіричного наповнення дозволяє повністю та всебічно розкрити як наукове значення, так і практичну цінність проблематики управління ефективністю функціонування і розвитку підприємств. Структурно рецензована монографія побудована за принципом «від теорії до практики»: досліджено загальнонаукові підвалини даної проблематики, розглянуто методичний інструментарій оцінювання ефективності функціонування і розвитку підприємств, проведено діагностику господарської діяльності та передумов розвитку підприємств України, висвітлено питання трансферу технологій та комерціалізації інновацій, проілюстровано механізм забезпечення стійкого розвитку підприємств, сформульовані авторські узагальнення і пропозиції.

irKNEU copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Cookie settings
  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback