Browsing by Author "Erankin, Oleksandr"
Now showing 1 - 20 of 20
Results Per Page
Sort Options
Item Агробізнес як один із визначальних факторів глобальної конкурентоспроможності України(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичУ статті проаналізовано перспективи розвитку агробізнесу в Україні в умовах глобальних світових проблем. Здійснено спробу аргументувати нову роль агробізнесу для зростання конкурентоспроможності України в глобальному вимірі як потужного регіонального постачальника продовольства.Item Використання соломи як альтернативного джерела енергії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Бордіян, Віктор Валерійович; Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Дослідження кон’юнктури ринків як необхідна складова формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2007) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена методичним проблемам дослідження кон’юнктури ринків товарів АПК та врахування при цьому впливу глобалізації на агробізнес в Україні. Пропонується уточнити категорійний апарат, а також зробити пропозиції щодо удосконалення процесу дослідження кон’юнктури ринку на різних його етапах. Привернуто увагу до суттєвих змін, які відбуваються у традиціях споживання продуктів харчування.Item Значення маркетингової інформації для прийняття стратегічних рішень в агробізнесі в умовах глобалізації(ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена сучасним аспектам визначення ролі інформації для агробізнесу в умовах інформаційної епохи. Досліджено проблемні моменти отримання та використання інформації при прийнятті стратегічних рішень підприємствами АПК України.Item Концептуальні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrУ статті розроблено концептуальні засади обґрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК в умовах посилення глобальної конкуренції. З цією метою розроблено матрицю концептуальних напрямів формування маркетингових стратегій агропромислових формувань на базі співставлення реальних ринкових можливостей українських і глобальних компаній.Item Логістика в АПК(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Дем’яненко, Богдана Сергіївна; Лилак, Наталія Володимирівна; Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Логістична система молокопереробного підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Омельченко, Ю. С.; Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Напрями вдосконалення механізму державного регулювання у сфері агросоціальних відносин(Науково-дослідний економічний інститут Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, 2014) Ольшанська, Олександра Володимирівна; Olshanska, Oleksandra; Ольшанская, Александра Владимировна; Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичThe article deals with the current state of development of agrosocial relations that affect the economic opportunities of social and environmental transformation in rural areas. It is substantiated the necessity and the main directions of further development of the balance of agroindustrial sphere and the social environment of rural settlements, the improvement of the mechanism of state regulation of agrosocial relations in order to ensure their balance, interaction and interdependence.Item Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичСтаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу, в результаті чого запропонована нова його парадигма. Визначені принципові напрями, за якими буде розвиватися нова парадигма маркетингу.Item Особливості визначення маркетингових орієнтирів підприємств АПК в умовах світової економічної кризи(ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2010-02-24) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена аналізу закономірностей виникнення світових економічних криз та їх впливу на маркетингову діяльність підприємств АПК України. Запропоновано методику ідентифікації й прогнозування процесу спотворення цінових трендів.Item Особливості трансформації маркетингового середовища агробізнесу в Україні(Сумський національний аграрний університет, 2013) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичВ статті обґрунтовано визначення закономірностей формування та трансформації маркетингового середовища підприємств АПК України з врахуванням геополітичних та історичних процесів. В результаті історико-логічного аналізу керованих процесів розбалансування економіки України виокремлено 6 етапів первинного нагромадження капіталу в Україні. Розроблено концептуальні засади формування маркетингових стратегій для підприємств з різним ступенам впливу на зовнішні чинники маркетингового середовища.Item Перспективи цукрового бізнесу в Україні в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2006-04-19) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович; Єфименко, Б. В.; Efimenko, B.; Ефименко, Б. В.В статті зроблена спроба поглибити наукову роботу із визначення пріоритетів розвитку цукрового бізнесу в Україні. Визначено ключові засади формування основ для цивілізованого розвитку цукрового бізнесу в Україні. Зроблено акцент на тому, що цукровий бізнес в Україні не зможе надалі функціонувати як закрита система, і обов’язково зазнає більшого впливу зовнішнього середовища (лібералізація експортно-імпортних операцій, прихід транснаціональних компаній).Item Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми(Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичСтаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.Item Соціальна відповідальність агробізнесу в контексті вирішення проблем розвитку сільських територій(Сумський національний аграрний університет, 2011) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичВ статті обґрунтовано доцільність застосування маркетингової концепції соціальної відповідальності як необхідної складової стратегічного розвитку агробізнесу в Україні. Розроблено концепцію взаємодії державних інституцій та приватних компаній з метою ефективного розвитку сільських територій.Item Стратегія управління та перспективи маркетингу в АПК України в нових геополітичних реаліях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-02-12) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена аналізу результата членства у СОТ та впливу нових геополітичних умов на розробку маркетингових стратегій суб’єктами агробізнесу України та їх взаємодію із системою держаного управління. Досліджено взаємозв’язок принципів формування маркетингових стратегій підприємствами АПК України із наслідками членства України у СОТ для АПК. Запропоновано трансформувати модель взаємодії бізнесу та держави з метою захисту від глобальної конкуренції.Item Сучасні підходи до вирішення проблем оцінки кон’юнктури аграрних ринків в Україні(Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва, 2017) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр АлександровичСтаття присвячена методичним питанням вирішення проблеми оцінки кон’юнктури ринків товарів АПК в умовах глобалізації. Уточено категорійний апарат і зроблені пропозиції щодо удосконалення процесу дослідження кон’юнктури ринку на різних його етапах. Привернуто увагу до суттєвих змін, які відбуваються у традиціях споживання продуктів харчування. В результаті дослідження доведено, що існує небезпека безальтернативної імплементації результатів маркетингового дослідження у бізнес-процеси, що пояснюється певними об’єктивними і суб’єктивними проблемами здійснення досліджень в АПК України. В роботі систематизовано та досліджені ці проблеми. Дано рекомендації щодо інтенсивнішого використання при проведенні маркетингових досліджень інноваційних інструментаріїв та методик на основі світового досвіду.Item Управління якістю продукції харчової промисловості України на засадах HACCP(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014) Левочко, А. О.; Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008-01-30) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrСтаття присвячена аналізу процесів капіталізації сільського господарства в Україні і консолідації виробництва в межах новостворених агропромислових формувань з точки зору землекористування. Зроблений аналіз взаємозв’язку зазначених процесів із процесами еволюції економічних і маркетингових процесів в АПК України та із формуванням ринкових відносин у земельних питаннях. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовані мотиви їх входження в агробізнес.Item Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Щодо формування стратегічних орієнтирів переробної галузі тваринництва в Україні(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2020-11) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, Oleksandr; Еранкин, Александр Александрович; Корчомна, Карина ВячеславівнаСтаття присвячена ідентифікації стану розвитку галузі тваринництва та продуктів її переробки в Україні, ідентифікації сприятливих трендів споживання продуктів переробки продукції тваринництва в Україні та світі та розробці пропозицій щодо формування стратегічних орієнтирів розвитку галузі.